Bediening automatisch raam en deurontgrendeling
#1
Hallo,

Betreft Suzuki Vitara 2015. Sinds kort problemen dat het raam aan bestuurderszijde niet meer automatisch helemaal open/dicht gaat. Knop werkt wel handmatig. Ook kan ik van binnenuit de deuren wel vergrendelen maar niet meer ontgrendelen. Probleem is er sinds de auto een grote beurt heeft gehad maar dealer zegt dat er niets aan software o.i.d gebeurd is.

Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn ???


Jaap
Reply

#2
(02-04-2022, 09:19)JDonkey Wrote: Hallo,

Betreft Suzuki Vitara 2015. Sinds kort problemen dat het raam aan bestuurderszijde niet meer automatisch helemaal open/dicht gaat. Knop werkt wel handmatig. Ook kan ik van binnenuit de deuren wel vergrendelen maar niet meer ontgrendelen. Probleem is er sinds de auto een grote beurt heeft gehad maar dealer zegt dat er niets aan software o.i.d gebeurd is.

Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn ???


Jaap


Zekeringen al nagekeken? Het kan ook zijn dat hij zijn 0 punten kwijt is, dus waar hij moet stoppen en hoever hij dicht sluit. Je kan eventueel googlen of dit zelf te doen is, anders gewoon terug gaan naar de dealer en hun het op laten lossen
Reply

#3
Is het inmiddels verholpen?
39



Reply

#4
Is het inmiddels verholpen?
[/quote]

Nee. Nu doen de ramen en de deurvergrendeling helemaal niets meer. Ik ga morgen langs de garage om naar de zekeringen te laten kijken.
Reply

#5
Je kan ook ergens draadbreuk hebben in de thule door portier of stekker is ergens los. Ben benieuwd wat eruitkomt.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.