Voorstellen
#1
Goedendag beste leden.
Mijn naam is Dennis woonachtig in sliedrecht en ben in het bezit van een suzuki ignis sport uit 2004.
Ik ben opzoek naar styling delen voor de ignis maar kan nergens iets vinden, heeft 1 van jullie een site of iets.

Mvg Dennis.
Reply

#2
Je gaat niks vinden vrees ik, die is er niet.Ik weet niet wat je precies wilt 'stylen',erin bouwen.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
(19-03-2022, 18:04)Leibniz Wrote: Je gaat niks vinden vrees ik, die is er niet.Ik weet niet wat je precies wilt 'stylen',erin bouwen.

Ik zou graag iets van een bumperlip hebben aan de voorzijde of een andere einddemper zodat die een net wat sportiever geluid maakt
Reply

#4
Demper is niet zo moeilijk gewoon iets uitzoeken wat zou kunnen passen alles op maat maken en lassen.

Geld voor de rest ook als je speciale dingen wil zal je alles zelf moet maken of later maken.
Reply

#5
Zelf als ik een Ignis had gehad had ik er een bullbar opgezet van bv een Jimny of een Daihatsu Terios, weet niet of je mistlampen erin hebt zitten? Die kan je ook van andere Suzuki's van die leeftijd ergens op de kop tikken. Voor bv Bullbar: https://www.google.com/search?q=bull+bar...23&dpr=1.3 Bumperlipje, kijken of je die van een Wagon R kan scoren of zo en passend maken.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#6
Een neus van een ignis mh2 zou je ook kunnen overwegen je hebt dan wel een hoop werk om de bodykit van de sport pas te maken op de mh2 neus.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.