Grand Escudo
#1
Hoi Allemaal,

Mijn vrouw moet/is voor werk in het buitenland. (tanzania) dus daar hebben we een auto aangeschaft. Via via via een Suzuki escudo == Suzuki Grand Vitara.

foto
[Image: fSHkDj6]

https://ibb.co/fSHkDj6

op de verre achtergrond de Kilimanjaro.

Project.1 de totaal Japanse autoradio vervangen door een 2din android exemplaar. Heeft iemand daar ervaringen mee?
Reply

#2
Heb er een via Aliexpress gekocht werkt prima, in begin viel die uit maar dat kwam door + draad, nu heb ik die zo aangesloten dat die ook werkt zonder op contact te staan. Doet het al paar jaar prima zo. Muziek en navigatie werkt. Heb zelf geen super eisen t.a.v muziek de tonen etc. Er zitten wel JBL speakers rondom dat wel. Alles bij elkaar werkt het nu ruim 4 jaar. Enige nadeel is/was dat de beugels die erbij zaten niet goed pasten in het 2 din gat. Dus met aluminium zelf beugels gemaakt. Ben er nog niet super tevreden op, ook de dashmask moet je iets gaan aanpassen, het kan best dat het niet plug en play is. Voor de rest prima ding heb er zelf 170 euro voor betaald,navigatie zat er bij van Igo8 niks mis mee, prima, en werkt intuitief makkelijk. Updates haal ik van internet ga er niet voor dokken. Mooie Vitara, veel stoerder en mooier dan de nieuwe, maar de nieuwe is meer bedoeld voor stadsjungle dan op slechte wegen. Welkom.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.