Verlichting bedieningshendel automaat?
#1
Goedendag,

Ik heb sinds kort een Suzuki Vitara Villager uit 1994 voor hand en span diensten rondom onze boerderij en de paardentrailer te trekken. Elke dag genieten, fantastische auto. Niet meer moeders mooiste maar technisch in topstaatSmile

Er is echter 1 ding wat ik mij afvraag; bij het rijden in het donker vind mijn vrouw het lastig schakelen tussen de standen van de automaat; deze is niet verlicht. Zelf heb ik er weinig last van, doe het met m’n ogen dicht. Maar goed, moeders vindt het lastig dus ik vraag mij het volgende af;

Is de bedieningspaneel van de automaat standaard niet verlicht? Of heeft de onze wellicht defecte verlichting? Ik kan mij zo voorstellen dat er iets van verlichting zou zijn waardoor je kan zien welke versnelling je kiest. Op het dashboard zie je ook geen stand. Iemand een idee?
Reply

#2
Ja, daar zit normaal een lampje. Waarschijnlijk is die stuk.
Zul je de middenconsole (gedeeltelijk) voor moeten demonteren.

Succes!
Reply

#3
Dank! Dan ga ik mij daar in verdiepen. Op zich merk ik dat deze auto zich makkelijk laat demonteren, dus ik voorzie weinig problemen. Net klaar met het smeren van het raammechanisme, de ramen gaan weer snel en geruisloos op en neer Smile
Reply

#4
En gelukt… lampje zit direct onder het gedeelte waar de versnelling vermeld staan Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.