Suzuki Alto 2002
#1
Hallo,

Ik heb een Alto voor mijn dochter gekocht. Prachtige auto voor z’n leeftijd. Alleen de raamsnorren zijn niet meer goed. Bij de dealer 40 euro per deur en ik heb er vier nodig. Heeft iemand een idee waar ik deze gebruikt in goede staat kan vinden?
Reply

#2
Op de sloop, je had je woonplaats even moeten vermelden wel zo makkelijk, Je kan eens bij Van Deijne in Volkel proberen, Japotoparts Groningen of ze iets hebben.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
(19-10-2021, 12:35)Leibniz Wrote: Op de sloop, je had je woonplaats even moeten vermelden wel zo makkelijk, Je kan eens bij Van Deijne in Volkel proberen, Japotoparts Groningen of ze iets hebben.

Ik woon in Hilversum. Heb al verschillende sloop bedrijven benaderd, maar het probleem is dat ze deuren compleet met deze strips proberen te verkopen.
Reply

#4
Bij mijn Alto zijn ze ook alle 4 beroest op het eind. Een zat los van de bevestiging en heb ik gelijmd. Verder laat ik ze gewoon zitten.

Maar inderdaad is de sloop dan het enige alternatief als je e echt wilt vervangen. Of kijk eens op de onderdelenlijn. Misschien vind je ze daar onder een andere benaming.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.