Spatlappen voor Suzuki Alto (2009+)
#1
Hallo,

Onderaan deze muur van tekst zal ik een tl;dr zetten

Ik ben al langer op zoek naar spatlappen voor mijn Suzuki Alto.
Na zoeken op het internet kom ik niet erg ver, styling is niet zo populair bij latere Alto's. Ik kwam wel op 2 websites terecht die originele spatlappen voor de Alto online hadden staan. Eentje uit Engeland en eentje uit Duitsland. Deze kon je bestellen voor voor & achter.

Bij allebei de webshops kreeg ik te horen dat de spatlappen voor de achterkant niet meer te bestellen zijn bij Suzuki zelf. Spatlappen voor de voorkant hebben allebei de webshops nog wel.

Nou was mijn vraag: zijn er spatlappen van andere modellen van Suzuki die op een Alto zouden passen? Ik zou zelf denken aan de Swift, Splash, Celerio of Ignis. Of zou het ook mogelijk zijn om gewoon 2 setjes voor de voorkant te bestellen om daarna 1 setje aan de achterkant te bevestigen?

Ik wil er even bij vermelden, dat het hier gaat om flexibele, rubberen/plastic spatlappen. Niet de harde plastic kapjes die gemaakt zijn op de body van de auto.

[Image: 0bf6829d3f1bc4798f2f9c9e86d8958f.png]

Hierboven een voorbeeld van waar ik naar op zoek ben

tl;dr Ik kan geen spatlappen krijgen voor de achterkant van mijn Suzuki Alto, zouden spatlappen van andere modellen ook passen op mijn auto?
Reply

#2
Je kan altijd universele rubberen spatlappen bestellen. Deze kan je dan op maat knippen voor je Alto
'00 Toyota Corolla 1.4
'06 Smart Roadster 452
Reply

#3
Ook eens kijken op ebay. En dan zoeken op Maruti, weet niet hoe Alto in andere werelddelen heet, in India is Suzuki erg groot namelijk, de grootste.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#4
(11-08-2021, 23:02)SS80 Wrote: Je kan altijd universele rubberen spatlappen bestellen. Deze kan je dan op maat knippen voor je Alto

Dankjewel voor de suggestie, deze optie zat zeker in mijn gedachten. Maar waar het vooral om ging was dat het mij mooi leek om originele spatlappen te nemen met het Suzuki logo erop. Als die optie onmogelijk blijkt dan zal ik zeker zelf custom spatlappen maken zoals jij voorstelt
Reply

#5
Aliexpress heeft passende voor je Alto

Klikje
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.