Hallo Ik Ben Coen
#1
Goedemiddag, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik denk dat ik min op deze wijxe zku kunnen voorstellen.

Ik ben Coen, 48 en getrouwd. We wonen in ZuidLimburg, Heerlen. Wij zijn daar zo'n 6 jaar geleden naar toe verhuisd vanwege de mooie natuur en prachtige architectuur.
Uiteindelijk konden we verhuizen doordat mijn werkgever hierin meedacht en meewerkte na jaren lobbyen..

Wij zij sinds heel kort trotse eigenaar van een witte en stoere Suzuki Wagon R+ automaat met een boel opties uit het jaar mei 1998...

Ik heb mij nooit verdiept in auto's, maar na een paar keer het deksel op de neus krijgen, werd het hoog tijd om mij zaken aangeleerd te krijgen, vandaar ook het lidmaatschap op dit forum.

Ik kom snel terug om hulp en inzichten te leren vanuit jullie... het spijt mij dat ik nog niet heel veel kan bijdragen aan de problemen die er bij jullie eventueel spelen...

Tot snel, Coen
Reply

#2
Welkom met je telefooncel, zullen de jongeren vast niet weten wat dat is maar ok Wink! Ik zag dat je gelijk al problemen hebt met je aanwinst, Suzuki is degelijk hoor, ben alleen bang dat je verkeerde uitgekozen hebt. Nogmaals welkom doe alsof je thuis bent.devil
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
Welkom plaatsgenoot.
Reply

#4
Meerdere Heerlenaren hier zie ik Smile.
Welkom!
Eerste keer eigenaar van Suzuki. Swift Sport 2021 en happy Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.