Slechte revisie?
#1
Goeiendag, ik heb een maand geleden +-nus me bak vervangen voor 1 die gereviceerd is, maar hij blijft slecht schale 2 naar 3 of terug dat is gewoon een suzuki euvel dat snap ik, maar in zn 1 wil hij er soms niet in of met moeite, 3 naar 4 voel je soms dat je net 1 tandje meepakt, en bij zn 5 voel je soms de tandwielen van zn 4 nog of de syngro ringen er van, dus niet helemaal top, kzal aankomende week nog even terug bellen naar het bedrijf hoe en wat, maar anders mensen met ideeën?
Bedankt al vast!!

Groeten,
Adjeh
Reply

#2
Je bericht is lastig te lezen maar mijn ervaring met Suzuki is dat de versnellingen er netjes in horen te klikken wanneer je deze tegen de synchro aan houd (zachtjes drukt).
Voor alle versnellingen.

Als je versnellingen er in wilt knallen moet je een honda nemen.
Anders zijn je synchros binnen no-time weer kapot.
Reply

#3
(07-06-2021, 11:54)Fawkes Wrote: Je bericht is lastig te lezen maar mijn ervaring met Suzuki is dat de versnellingen er netjes in horen te klikken wanneer je deze tegen de synchro aan houd (zachtjes drukt).
Voor alle versnellingen.

Als je versnellingen er in wilt knallen moet je een honda nemen.
Anders zijn je synchros binnen no-time weer kapot.

Mijn ervaring met suzuki dus ook, versnellingen moeten er in klikken, sorry voor het lastig telezen bericht, mijn gereviceerd versnellings bak voelt niet of hij ook echt gereviceerd is, hij schakeld gewoon niet lekker, soms gaat alles heel mooi er in maar bijna de helft van de tijd gaat het moeizaam wat ik heel erg jammer vind zou je niet moeten verwachten van een gereviceerde bak?.....
Reply

#4
Lijkt mij in ieder geval geen correcte revisie!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.