Speakers Suzuki Swift 2007
#1
Hoihoi,

Ik ben sinds kort trotse eigenaar van mijn eerste autootje, een Suzuki Swift uit 2007. Ik heb er al een nieuwe radio ingezet met carplay met een ingebouwde versterker die 4 x 80 watt kan leveren en aangezien 1 speaker kapot is moet ik er maar een keer nieuwe speakers inzetten. Ik heb al een paar uurtjes op google gekeken maar ik heb nog een paar vraagjes dus ik hoop dat de Suzuki eigenaren van Nederland hier antwoord op hebben.

Ik neem aan dat het handig is om alle 4 de speakers te vervangen aangezien ik in vermogen omhoog wil gaan en niet de achterste boxen wil opblazen als ik 50 watt ernaartoe stuur. Ik had deze composet gevonden: https://www.bol.com/nl/nl/p/jbl-stage3-6...oductTitle maar net zoals de meeste composets zitten hier maar 2 speakers bij dus wat kan ik het beste kopen voor achter? Gewoon deze set 2 keer en de extra tweeters laten verstoffen in de kast? Als ik andere koop (die vaak coaxiaal zijn) klinkt dit denk ik niet al te best of is dat wel aan te raden?

In 2007 schroefde Suzuki de speakers er gelukkig nog gewoon in en hoef ik dus geen nagels uit te boren maar heb ik wel nog steeds speaker ringen nodig of blijven de ringen van de fabrieksspeaker er in? 

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met deze vraagjes zodat ik mij eigen gezang niet meer hoef te horen in de auto.

Groetjes,
Daan
Reply

#2
Hoi, ik zou achter ovale speakers in de hoedenplank doen, voor is een composet goed maar achter is een set ovaaltjes aan te raden gr.
Owner of suzy
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.