TV kijken Ziggo Go op infotainment Suzuki S-Cross 2017
#1
Goedemiddag,

Ik ben nieuw op het forum en sinds twee weken de trotse bezitter van een Suzuki S-Cross 1.4 booserjet 2017. Prachtig auto met vele mogelijkheden maar iets in mij is nog niet helemaal content.

Wellicht is de vraag al een keer eerder gesteld maar ik durf hem toch te vragen. Wie weet er een manier om Ziggo Go via mijn infotainment systeem af te spelen? Ik krijg het met geen enkele mogelijkheid voor elkaar in de auto. Ik koppel mijn telefoon een Samsung S20+ via usb kabel op Android Auto.

Echter heb ik daar beperkte mogelijkheden van navigatie, spotify en flitsmeister etc maar ik kan mijn scherm van Ziggo GO niet spiegelen op het syteem om er dus ook TV mee te kijken. Uitgebreid verhaal maar dat is om het duidelijker te maken, Mirrorlink in het systeem kan ik weinig meer aangzien Samsung dit al langere tijd niet meer ondersteunt. Is er iemand die mij een gouden tip kan geven? Of wellicht andere ingangen weet om dit te realiseren? Om nu old school terug te gaan naar mijn telefoonhouder in het rooster en dan Ziggo Go te starten op de foon vind ik dan wel weer een teruggang in de tijd 45

Alvast bedankt

Jan-Willem
Reply

#2
Ik probeer maar wat, je hebt bluetooth in je auto ? Je telefoon zal dat ook hebben. Dus je zult ze aan elkaar moeten koppelen of met elkaar moeten laten communiceren. Kortom je wilt tv kanalen op je infotainment van je Suzuki afspelen, zonder dat je elke keer telefoon moet gebruiken? Misschien is dit een beter idee? https://www.amazon.nl/Digital-DVB-T2-Rec...2171&psc=1
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.