Brandstoffilter
#1
Ik heb een suzuki swift sport 1.6 uit 2010 maar mijn vraag was, waar het brandstoffilter zich bevind. Bij de tank kan ik hem niet
vinden en bij de motor ook niet zo 123. Iemand een idee?
Reply

#2
Zit die niet in de buurt van je linker achterwiel?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
(23-04-2021, 01:09)Leibniz Wrote: Zit die niet in de buurt van je linker achterwiel?

Nee daar zit hij niet, en bij de motor kan ik m niet vinden, ik denk dan zelf dat ie dan in de vlotter zit?
Reply

#4
Kan best in de tank zitten. Is bij m'n Alto ook zo.
Reply

#5
(23-04-2021, 14:52)cabrio_rob Wrote: Kan best in de tank zitten. Is bij m'n Alto ook zo.

Ahaa dus vervangen is niet zo nodig
Reply

#6
Dat weet je niet, je zou hem eens door kunnen meten of alles prima werkt, door te lang staan zou de filter verstopt kunnen zitten. Beste is om als je hem vervangt dat je geen volle tank hebt. Je moet iemand zoeken die weet waar dat hikken vandaan komt, of het door bobine komt, verstuivers, of wat dan ook anders ga je doelloos met geld smijten. Is het geen optie met een scanner erop en dan een stuk gaan rijden, snelweg,stad,provinciale weg en kijken of je foutcodes krijgt.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#7
(23-04-2021, 15:03)MiniDjennis Wrote:
(23-04-2021, 14:52)cabrio_rob Wrote: Kan best in de tank zitten. Is bij m'n Alto ook zo.

Ahaa dus vervangen is niet zo nodig

Jawel, bij de Alto iedere 100.000 km. Zou bij de mijne ook moeten, maar ik weet niet zeker of ik dat ga doen. Moet de hele tank voor onderuit.
Kijk eens of er een rond luikje onder je achterbank zit. Dan kun je er makkelijker bij.
Dat luikje heb ik bij de Alto niet.
Reply

#8
(25-04-2021, 09:25)cabrio_rob Wrote:
(23-04-2021, 15:03)MiniDjennis Wrote:
(23-04-2021, 14:52)cabrio_rob Wrote: Kan best in de tank zitten. Is bij m'n Alto ook zo.

Ahaa dus vervangen is niet zo nodig

Jawel, bij de Alto iedere 100.000 km. Zou bij de mijne ook moeten, maar ik weet niet zeker of ik dat ga doen. Moet de hele tank voor onderuit.
Kijk eens of er een rond luikje onder je achterbank zit. Dan kun je er makkelijker bij.
Dat luikje heb ik bij de Alto niet.


Ahaa jaa okee. Ja tis echt een gekloot om die dingen te vervangen
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.