H4 Cree LED Suzuki Swift 2007
#1
Is er iemand op het forum die ervaring heeft met H4 led lampen hi/lo m.b.t. een suzuki swift uit 2007?

En hiermee bedoel ik in de standaard koplamp units. Technisch lijkt het mij niet zo spannend maar ik vraag me af hoe het lichtbeeld wordt.

https://a.aliexpress.com/_veZw6l

Anders koop ik gewoon een setje en kijk wat het resultaat wordt als het tegenvalt (verblinden en slecht lichtbeeld) kan ik altijd nog terug naar halogeen. De prijzen vallen mij echt mee tegenwoordig.
Reply

#2
(07-04-2021, 11:00)Der_Schmutzkiller Wrote: Is er iemand op het forum die ervaring heeft met H4 led lampen hi/lo m.b.t. een suzuki swift uit 2007?

En hiermee bedoel ik in de standaard koplamp units. Technisch lijkt het mij niet zo spannend maar ik vraag me af hoe het lichtbeeld wordt.

https://a.aliexpress.com/_veZw6l

Anders koop ik gewoon een setje en kijk wat het resultaat wordt als het tegenvalt (verblinden en slecht lichtbeeld) kan ik altijd nog terug naar halogeen. De prijzen vallen mij echt mee tegenwoordig.

Heb meerdere setjes gehad, sommige kwam amper licht uit, sommige echt super goed.

Zonder projectoren in je koplampen zijn ze wel super verblindend naar andere weggebruikers
Reply

#3
Oke, fijn om te weten, dan houden wij het bij halogeen. Thx.
Reply

#4
(08-04-2021, 19:05)Mitch Wrote: Zonder projectoren in je koplampen zijn ze wel super verblindend naar andere weggebruikers

Ja, die indruk heb ik ook als je sommige wagens met LED ziet rijden. Daarom laat ik het ook bij halogeen.
Reply

#5
(10-04-2021, 15:09)cabrio_rob Wrote:
(08-04-2021, 19:05)Mitch Wrote: Zonder projectoren in je koplampen zijn ze wel super verblindend naar andere weggebruikers

Ja, die indruk heb ik ook als je sommige wagens met LED ziet rijden. Daarom laat ik het ook bij halogeen.

Op een of andere manier, in een cabrio/mk3, echt geen last van, wij hebben ze in onze cabrio zitten, en rij regelmatig in t donker met mn vriendin in de cabrio achter mij aan, en tis totaal niet verblindend
Reply

#6
(10-04-2021, 23:35)Mitch Wrote:
(10-04-2021, 15:09)cabrio_rob Wrote:
(08-04-2021, 19:05)Mitch Wrote: Zonder projectoren in je koplampen zijn ze wel super verblindend naar andere weggebruikers

Ja, die indruk heb ik ook als je sommige wagens met LED ziet rijden. Daarom laat ik het ook bij halogeen.

Op een of andere manier, in een cabrio/mk3, echt geen last van, wij hebben ze in onze cabrio zitten, en rij regelmatig in t donker met mn vriendin in de cabrio achter mij aan, en tis totaal niet verblindend

Wij hebben ooit een Honda Logo gehad, hier had ik H4 led lampen in gedaan met als resulataat een verschrikkelijk lichtbeeld en super verblindend voor de tegenliggers. Vandaar mijn vraag, misschien was de techniek verbeterd, maar het blijft natuurlijk een reflector die speciaal voor halogeen licht gemaakt is. Dus ik waag mij er maar niet aan. Dan zou xenon eventueel nog een optie zijn, ik heb nog een pilot set liggen, tenminste de balasten en canbus cancelers.

Ik kijk even in mijn foto archief volgens mij had ik foto's gemaakt van het lichtbeeld van de honda. Dan deel ik die even.

Gevonden! Hierbij de foto's van een setje H4 led in een Honda Logo.

Op de foto rechts is LED en links halogeen
[Image: us6w4L3.jpg]

Bak met licht maar geen lichtbeeld.
[Image: NBLome8.jpg]
[Image: WhnnAh0.jpg]

Setje van ebay
[Image: Ee84tlc.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.