Meetings 2022
#1
Ik kom al 2 (onder voorbehoud) geplande meetings tegen:

Zondag 4 juli: Japan Classic Sunday in Gemert (CANCELED)
JCS

Zondag 18 september: Go Japan in Raamsdonksveer
Go Japan

Hopelijk gaat alles door !
Reply

#2
Heel misschien als er achter de school in assen een japmeet is kan ik wel eens kijken. maar ik heb geen zin om intree geld te betalen.
Reply

#3
je bent wel een erge vrek.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#4
Japan Classic Sunday is gecanceled.
Reply

#5
GoJapan is verplaatst naar 18 september, beginpost aangepast
Reply

#6
Wie is erbij, komende zondag 3 juli in Gemert?

Japan Classic Sunday
Reply

#7
Ik ben er met de '83 Alto 39
'00 Toyota Corolla 1.4
'06 Smart Roadster 452
Reply

#8
Ik hoop dat ik kan komen; ben in afwachting van een corona test.
Reply

#9
Oei, ik hoop dat t meevalt
'00 Toyota Corolla 1.4
'06 Smart Roadster 452
Reply

#10
Helaas, positief getest. 5 dagen isolatie dus......Cry
Reply

#11
Ik ga wellicht even kijken
39



Reply

#12
Het was echt super wat ik allemaal gezien heb en mijn kizashi stond er ook goed. Helaas heb ik witje en cappo (marcel) gemist zie ik in de 1st geuploade video op YouTube. Heb wel Robin van ons forum gesproken. Hij had de silvia bij en die staat er goed bij.
39



Reply

#13
(03-07-2022, 18:37)Tomswiftswiftswift Wrote: Het was echt super wat ik allemaal gezien heb en mijn kizashi stond er ook goed. Helaas heb ik witje en cappo (marcel) gemist zie ik in de 1st geuploade video op YouTube. Heb wel Robin van ons forum gesproken. Hij had de silvia bij en die staat er goed bij.

Ik was inderdaad met mijn Alto Works op JCS. Was zeer druk daar. Helaas veel moderne auto’s aanwezig. Mijn inziens moet een leeftijdsgrens van minimal 20 jaar oud worden ingesteld. Dan is er weer sprake van een echte Japan Classic Sunday. Voor mij de laatste keer dat ik geweest ben Unhappy
Reply

#14
Hier opnames van Ian Seabrook aka HubNut op youtube met verslag van JCS : https://www.youtube.com/watch?v=dBW1YcKvId0
deel 1: https://www.youtube.com/watch?v=L69l3y7IMAI
Echt een genot om al die Jappen te zien, velen uit mijn jeugd, kuch. Wordt tijd dat ik mijn Baleno eens wat oppoets en in goede staat breng.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#15
@cappo: ik was wat later dus toen was er alweer plaats genoeg maar had de auto ook eerst net buiten het terrein geparkeerd. Er stonden idd ook nieuwere auto's die ze eigenlijk buiten de poort moesten laten waar ook genoeg parkeermogelijkheid was. Ik heb de mensen vooraan vriendelijk aangesproken, fooi in de pot gegooid en de kizashi gepakt. Kort gezegd: als ik niets had gevraagd dan kwam ik makkelijker het terrein op dan nu maarja dat is de samenleving. Je kan zeggen waarom laten hun die auto's toe maar Je kan je ook afvragen waarom de eigenaren van de auto's überhaupt het terrein op proberen te rijden. Maargoed mijn auto stond er ook niet voor niets want er was zat belangstelling. 25 jaar en ouder zoals het altijd was zou ik aanhouden. De term youngtimer word heel breed gebruikt en classic ook.
39



Reply

#16
Go japan was top.
Next one: hart voor auto's Breda airport https://www.hvashowtime.nl/

*eigenlijk is er elk weekend wat te doen
39



Reply

#17
Komt er nog een meeting in 2023? Gr. Peter
Reply

#18
Zondag Suzuki Sunday in dorp Zeeland
Reply

#19
Jammer , wat kort dag, anders was ik wel komen kijken.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.