Suzuki Swift 1.3 GLX speakers vervangen
#1
Hi,
Ik wil samen met mn tweelingbroer de speakers in onze recent gekocht Swift vervangen aangezien deze flink kraken en ook geen vermogen hebben.
Ik vroeg me af of iemand weet of dit redelijk makkelijk te doen is? Zo ver ik weet zitten de speakers bij de voorruit in de console dus weet ik ook niet hoe makkelijk we hierbij kunnen komen.
Hoop dat jullie ons kunnen helpen met tips en trics
Reply

#2
Is een fluitje van een cent, alleen houd rekening met grootte van de speaker is +-100mm max die erin past. Of je kwaliteit erg op vooruit gaat?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
(10-03-2021, 20:23)Leibniz Wrote: Is een fluitje van een cent, alleen houd rekening met grootte van de speaker is +-100mm max die erin past. Of je kwaliteit erg op vooruit gaat?

Thanks voor je reactie!
Kan me voorstellen dat als ik speakers koop die een prima vermogen hebben, ik ook een versterker oid moet plaatsen. Of zou ik gewoon afkunnen met 2 nieuwe 2-weg speakers?
En je geeft aan dat het fluitje van een cent is. Klopt het dat ik aan de voorkant gewoon een afdekplaatje van de speakers er af kan halen? Of moet ik meer handelingen uitvoeren?
Reply

#4
Ter hoogte van je knieën zit het kapje met paar parkerschroeven vast aan weerszijden en je klikt het er zo uit. Is lang geleden dat ik geen Swift in heb. Je zou een versterker aan kunnen hangen, moet je wel een beetje fatsoenlijke radio in hebben waarin je bv aansluitingen hebt voor tulpstekkers. zorg dat je echt goede dikke kabels hebt bij installeren en fatsoenlijk massa maakt aan je carrosserie. Ik ben niet zo thuis in het audio gebeuren, voor mij is, heb ik muziek? Prima, en heb er vaak niet als wel muziek in de auto.Waar anderen helemaal kwijlen als heel hun auto meedreunt, dat heb ik nooit gehad, tenzij je rekent de walkman tijd in de prehistorie toen dinosaurussen nog op aarde waren. Daarom dat mijn gehoor nog erg goed is,39 Laat je bij een inbouwstation of audiozaak informeren of anders op internetfora car audio of zoiets.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.