KOppeling en Uitlaat
#1
Past een koppeling van een gs ook op een gti ? of is dat gewoon een hele andere koppeling ?
En kan ik het stuk uitlaat wat na de katalisator van de gti zit ook vervangen door het achter gedeelte van een GS ? (zitten die schroef verbing op de zelfde plaats enzo)

Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#2
Kan wel, maar dat gedeelte is bij een gs een stuk dunner, dus dat rijdt voor geen meter dan.
Reply

#3
Zal wel passen maar ik denk dat als je 1 keer eens flink optrekt dat je je hele koppelingsplaat verbrand, ik zou gewoon 1tje van een GTI erin zetten.

Maurice
Reply

#4
De middendemper van de 1.3 8V is korter, want de kat is langer. Niet hetzelfde aansluitpunt. Van de middendemper naar de einddemper wel.
Geen Suzuki meer.
Reply

#5
Dus het ouw er dan opneer komen dat ik van voor naar achter een hele nieuwe uitlaat lijn moet hebben Tongue behalve me eind demer
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#6
Als je een sporteinddemper a la Sebring hebt kan je je einddemper gebruiken, moet je alleen verloopstukkie weglaten. Anders heb je een complete Gti uitlaat nodig.
Geen Suzuki meer.
Reply

#7
Ja bij mij hangt er al geen Standaard eind demper meer op dus die gaat .... mee en die kan er ook wel redelijk makkelijk af en aangezien ze op de sloop hiero geen hele uitlaat lijn hebben liggen van een gti moe tik dus alles of niew kopen of op maat laten maken of iets dergeleiks :S
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#8
Er staat bij te koop een middendemper van sebring te koop (ook een einddemper, maar die wil ik graag scoren...Wink), misschien is dat iets?
Reply

#9
uitlaat gedeelte van de gs gaat niet passen .
Want de diameter is teklein , zou op telossen zijn d.m.v. verloopjes , maar is denk ik niet raadzaam wordt hij teveel geknepen , in mijn ogen rest weet ik niet .
gr Dennizz
[Image: th_19092008274.jpg][Image: th_PIC-0010.jpg]
Reply

#10
Koppelingsplaten van GS en GTi zijn identiek dus kan je zonder probleem gebruikenWink
Reply

#11
Quote:Originally posted by RealManiac
De middendemper van de 1.3 8V is korter, want de kat is langer. Niet hetzelfde aansluitpunt. Van de middendemper naar de einddemper wel.
Klopt niet!

Midden demper en einddemper is een geheel en gs heeft een kleinere diameter buis als de gti!

Bovendien is de katalysator van 8v wel langer, maar dat verschil zit in de spruitstuk! Dus volgens mij zou je wel de middendemper op kat kunnen schroeven, maar zeker weten doe ik dat niet (aansluiting kan anders zijn), bovendien is dat niet ideaal ivm de kleinere diameter...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.