Ben trotse bezitter van een Suzuki Swift Sedan GLX 1.6
bouwjaar ± 1995
Mijn auto heeft de gehele week in de garage gestaan.
Dit heeft o.a. ook met de vorstperiode te maken...
Na een week wilde ik de auto weer in gebruik gaan nemen, ....maar je raadt het waarschijnlijk al ; het slot gaat niet meer open. Ook niet aan de passagiers zijde.
Kofferbak overigens wel.... En, de oorzaak zal niet een lege accu zijn want het kofferbaklampje brandt wel. Heb vervolgens contact-of slotspray in het slot gesloten (slot-ontdooier, of zo iets.. ) ongeveer 15 - 30 min gewacht .....maar slot zit nog vast..
Oorzaak ; bevroren onderdelen / bedrading in het circuit ? Misschien heeft een handige Suzuki driver nog een ingenieuze tip ?
Vraag ; Misschien weet iemand of het slotmechanisme ook wordt aangestuurd door de accu ?
M.a.w. heeft de slotopener ook stroom nodig van de accu ?
Bij voorbaat dank !
bouwjaar ± 1995
Mijn auto heeft de gehele week in de garage gestaan.
Dit heeft o.a. ook met de vorstperiode te maken...
Na een week wilde ik de auto weer in gebruik gaan nemen, ....maar je raadt het waarschijnlijk al ; het slot gaat niet meer open. Ook niet aan de passagiers zijde.
Kofferbak overigens wel.... En, de oorzaak zal niet een lege accu zijn want het kofferbaklampje brandt wel. Heb vervolgens contact-of slotspray in het slot gesloten (slot-ontdooier, of zo iets.. ) ongeveer 15 - 30 min gewacht .....maar slot zit nog vast..
Oorzaak ; bevroren onderdelen / bedrading in het circuit ? Misschien heeft een handige Suzuki driver nog een ingenieuze tip ?
Vraag ; Misschien weet iemand of het slotmechanisme ook wordt aangestuurd door de accu ?
M.a.w. heeft de slotopener ook stroom nodig van de accu ?
Bij voorbaat dank !