Motorkap Slot mechaniek Suzuki Wagon R 2000-2004
#1
Goedemorgen beste medebezitters, ik ben de trotse eigenaar van een SUZUKI WAGON R+ Hatchback (MM) 1.3 (RB 413) 05.00 - 12.04 | 1298 CCM | 76 PK | 56 KW
Ik heb al een aantal jaar geleden hulp gehad van de leden van dit forum 39
Nu klopt ik opnieuw aan voor hulp, ik en mijn vrouw gaan nu het vierde jaar in met ons autootje haha. We hebben nu 250.000 km op de teller staan en we merken dat er dingen kapot aan het gaan zijn.
Het volgende probleem heeft zich nu aan gediend

Motorkap Slot mechaniek Suzuki Wagon R 2000-2004 << … Is kapot en ik heb vandaag een tweedehands bestel via 24 auto onderdelen.
Nu ben ik op zoek naar een instructie handleiding zeg maar op YouTube, maar kan Niks vinden! Is iemand hier op het forum die mij de weg kan wijzen om het oude slot te verwijderen en de zeg maar nieuwe te plaatsen?
Ik ben best handig, maar beetje hulp is altijd welkom.

Groeten uit Deventer
Reply

#2
Je denkt te moeilijk, je hebt dat nieuwe onderdeel? Leg het bij die van in je auto. Je kan zien waar waarschijnlijk de bouten erdoorheen zitten op je nieuwe en gaan. Misschien moet je even bumper boutjes losmaken onder motorkap die bovenop zijkanten zitten of voorkant dat je met je hand bij kunt om slot eruit te halen en nieuwe erin te zetten. Als je oude los hebt uitkijken dat je kabel niet losschiet, anders kan lastig zijn om te zien hoe die eraan vast zit. Eerst kijken en dan aan de slag. Is geen hogere wiskunde lijkt me. https://www.youtube.com/results?search_q...sm++suzuki+
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
(03-02-2021, 09:41)Leibniz Wrote: Je denkt te moeilijk, je hebt dat nieuwe onderdeel? Leg het bij die van in je auto. Je kan zien waar waarschijnlijk de bouten erdoorheen zitten op je nieuwe en gaan. Misschien moet je even bumper boutjes losmaken onder motorkap die bovenop zijkanten zitten of voorkant dat je met je hand bij kunt om slot eruit te halen en nieuwe erin te zetten. Als je oude los hebt uitkijken dat je kabel niet losschiet, anders kan lastig zijn om te zien hoe die eraan vast zit. Eerst kijken en dan aan de slag. Is geen hogere wiskunde lijkt me. https://www.youtube.com/results?search_q...sm++suzuki+

Bedankt voor je reactie, ik zal je advies volgen en makkelijke denken 39
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.