Swift 1.5 Exclusive
#1
Goedemorgen clubleden,

Sinds eind maart rijd ik een Swift uit 2005, reuze blij mee tot nu toe behalve dan het bekende 'plakkerige' sturen en de vering is nogal strak. Goede wegligging en redelijk zuinig (1 op 16.3). Veel comfort opties, maar ik hoop vooral dat ik niet teveel aan onderhoud kwijt ben, Japanse auto's hebben wat dat betreft een goede reputatie. Voorheen reed ik vaak Peugeot (206, 306) ook prima bevallen.

Fijn om op dit forum de nodige info te vinden ingebracht door leden met verstand en ervaring, helpt me enorm om de goede keuzes te maken.
Ik ben 61 jaar oud en woon in Noord Limburg.
Reply

#2
Welkom Johan,

Veel plezier en veilige kilometers met je Suzuki Swift 1.5 Exclusive  Smile
Reply

#3
Welkom Johan, dat plakkerige daar is een oplossing voor, met zoekfunctie te vinden hier op forum. Het is een auto van 18 jaar, dus uitgedroogde rubbers, slijtage delen etc zijn altijd mogelijk. Houd altijd een bedrag van 1000 euro minimaal apart, doe preventief onderhoud en dan is een Suzuki je jarenlang trouw.Veel plezier met je Swift
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#4
(10-05-2023, 20:41)Leibniz Wrote: Welkom Johan, dat plakkerige daar is een oplossing voor, met zoekfunctie te vinden hier op forum. Het is een auto van 18 jaar, dus uitgedroogde rubbers, slijtage delen etc zijn altijd mogelijk. Houd altijd een bedrag van 1000 euro minimaal apart, doe preventief onderhoud en dan is een Suzuki je jarenlang trouw.Veel plezier met je Swift

Bedankt Leibniz, ik heb het draadje gezien met daarin de vermelding van de garage in Weerselo die het kan fixen. Is echter niet naast de deur voor mij. Weet iemand een adres in het zuiden van het land?
Reply

#5
Welkom!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.