Swift 2007 centrale deurvergrendeling
#1
Mijn Swift van 2007 heeft problemen met de centrale deurvergrendeling. De passagiers deur blokkeert en gaat niet open, ook niet handmatig. Soms lukt dit wel via de afstandsbediening of keyless entry, maar 90% van de tijd blijft alles op slot. Ik heb al wat delen ingespoten met WD-40 maar het is nog steeds een probleem. Ik heb het deurpaneel er nog niet afgehad(volgende stap) maar heb het gevoel dat de accu niet genoeg stroom levert om dit aan te sturen. Ik had binnen een jaar al een nieuwe accu binnen garantie(Bosch) geïnstalleerd, maar weet niet of dit het probleem is. De auto rijdt 150 Km per dag voornamelijk snelweg.

Wie herkent dit probleem of weet een oplossing.

Addie
Reply

#2
Als de rest wel open en dicht gaat, en bijrijderskant niet, dan moet je bekleding eraf nemen en kijken of slotmechanisme niet losgeraakt is, cdv motor stuk of bedrading, dus die ook doormeten. Hier vragen stellen gaat je niet helpen, bekleding eraf deurpaneel en dan kan je een en ander testen.Als de deuren niet zouden sluiten doordat accu minder is dan moet die heel slecht zijn of bijna leeg.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
(27-12-2020, 16:07)Leibniz Wrote: Als de rest wel open en dicht gaat, en bijrijderskant niet, dan moet je bekleding eraf nemen en kijken of slotmechanisme niet losgeraakt is, cdv motor stuk of bedrading, dus die ook doormeten. Hier vragen stellen gaat je niet helpen, bekleding eraf deurpaneel en dan kan je een en ander testen.Als de deuren niet zouden sluiten doordat accu minder is dan moet die heel slecht zijn of bijna leeg.

Dank voor je reactie. Dit is zeker de volgende stap.

Addie
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.