mogguh SJ410
#1
goedenavond allen.

mijn naam is Jan 23 jaar oud en sinds drie dagen trotse eigenaar van mijn allereerste suzuki een SJ410 uit 88. Ik ben een echte car freak en heb veel verschillende auto's gehad mijn hart ligt echt bij BMW en heb daar verscheidene van gehad van een E39 530i tot een snelle E91 330D. Nu was ik al langer opzoek naar een projectje voor mezelf en heb dit gevonden in een SJ410. Ik kwam de auto tegen op marktplaats vlakbij in de buurt en voor de gein wezen kijken gelukkig was deze niet kats verrot waardoor ik een uurtje later eigenaar was van een Suzuki. privé rij ik nog een BMW F10 523i voor mezelf, een Nissan Micra K11 1.4 16V voor mijn vriendin en zakelijk een doodsaaie Octavia Combi (Zzzz.

de vorderingen gaan snel zoals het nu lijkt gaat maandag de motor uit. ik zal proberen wat foto's te uploaden.
Reply

#2
Welkom Jan.

Je hebt keuze genoeg Tongue
Succes met het opknappen van je Suzuki Samurai Biggrin
Reply

#3
Welkom

Leuk project. Keep us posted.
39



Reply

#4
Zoals beloofd de eerste fotos

[Image: iu2y3waa3dj6.jpeg]

[Image: rx0rxq.jpeg]
Reply

#5
Welkom Jan, geinig project! We zijn hier ook allemaal fan van auto's, dus ook van de andere merken/projecten mag je hier foto's delen. 39
Reply

#6
Hier komt een beetje spam dan.

[Image: x49jmepnmg9pm.jpeg]

[Image: 5bjks8x12.jpeg]

[Image: rkzelxy9v.jpeg]

[Image: p0z5u7ss9.jpeg]

[Image: wn3lgxk.jpeg]

Toch wel zo een beetje alle BMW’s die ik had of nog heb.
Daarnaast is de watersport ook een grote passie van mij. Samen met mijn broertje doen we handel in boten, trailer en buitenboordmotoren. Zelf ben ik helemaal fan van Amerikaanse waterskiboten daarvan heb ik er ook eentje een 7.4 V8 330pk.

[Image: d7bi8sr.jpeg]

Zoals het nu lijkt vandaag de motor uit de Suzuki en misschien dat ik alvast begin met het interieur te ontmantelen. I keep you posted.
Reply

#7
Mooi spulleke!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.