Nieuw hier
#1
beste allen,

Ik ben Jens en heb sinds kort heb ik een Swift uit 2005. het is een 1.3. Het rijdt leuk en ziet er nog goed uit. Ik heb deze van mijn ouders gekregen maar ik vind wel dat die wat pit mist.
Ik ben nu verder aan het zoeken naar een 2005-2010 Swift. het liefste een 3 deurs 1.6 sport maar een 3 deurs 1.5 is ook goed.

Aangezien jullie de experts zijn en ik een goede betrouwbare auto wil zou ik graag willen horen waar ik in het bijzonder op moet letten en welke incidentele grote uitgaven jullie hebben moeten doen en bij welke kilometerstand dat was.

Alvast bedankt voor de tips!
Mvg,
Jens
Reply

#2
Welkom!

Dit forum is met name gebasseerd op de wat oudere types, tot bouwjaar 2002 zegmaar, Suzuki maniacs kan je beter helpen Wink
Reply

#3
Ik zou voor de swift sport gaan. Die auto heeft/is zoveel meer. 2e hands betaal je er amper meer voor en je krijgt een geweldige auto. Dit model swift had wel eens een katalysatorstoring. Proefrit minimaal 20km over e snelweg maken om te kijken of je geen motorstoring krijgt. Verder verandert er niets maar toch vervelend een brandend storingslampje. Misschien vind je in het onderhoud ook wat terug of over uitgelezen computer en resette storing of vervangen kat. (Ik heb er zelf 9,5 jaar een gereden.. Brandstof, banden, remblokken, ruitenwisser, beurtjes apk.. Probleemloos dus).
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.