Versterker inbouwen
#1
Heeft iemand hier ervaring mee voor het model uit 2017 en nieuwer (met de Harman head unit)

Ik heb nu recent de speakers in mijn Swift (model 2017- heden) vervangen.
Deze doen het top alleen ze gaan niet zo hard als bij mijn oude auto waar ik een aftermarket head unit had.
Nu will ik toch wel wat meer volume en zit ik te denken aan een versterker.
Ik wil eigenlijk niet in de speaker draden knippen en zat dus te kijken naar een ISO versterker.
Hiervoor heb k een verloopkabel nodig en vroeg me af of er iemand is die toevallig een linkje heeft naar eentje Smile
Daarnaast kan ik bij de Swift geen simpel gat vinden richting de batterij (firewall ontbreekt? Of kijk ik gewoon verkeerd. Weet iemand waar ik het beste het draad er doorheen zou kunnen trekken?
Mochten mensen nog meer inzichten hebben over de inbouw dan hoor ik het graag!

Alvast bedankt

#2
Ga eens bij een inbouwstation auto en leg daar je wensen neer wat je wilt en welke kabels ed. Kan je aanschaffen of laten inbouwen. En er is zoveel als je zoekmachine op de juiste wijze gebruikt te vinden op het net of youtube.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.

#3
(22-10-2020, 22:04)Leibniz Wrote: Ga eens bij een inbouwstation auto en leg daar je wensen neer wat je wilt en welke kabels ed. Kan je aanschaffen of laten inbouwen. En er is zoveel als je zoekmachine op de juiste wijze gebruikt te vinden op het net of youtube.

Bedankt.
Ik heb maar even gebeld en heb daar wel informatie gekregen.
Ik kwam er ook achter dat ik niet veel verder zou komen zonder te bellen naar een inbouwstation.
Voor mijn situatie heb ik nu volgens mij genoeg informatie. W
Nu nog even uitvinden hoe ik de topic sluit Tongue



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.