Te laag? (verlaagde Baleno)
#21
Geloof me nou maar dat het niet zo is; heb A dit op mijn opleiding geleerd (hbo werktuigbouwkund) en B heb ik zelf meerder schokbrekers in m'n handen gehad! (ook gloednieuwe nieuwe)

Als je ze indrukt komen ze héél langzaam omhoog met heel weinig kracht dus dat ken echt geen auto omhoog houden!!
EDIT: heb me ff vergistZzzz zakt juist langzaam omlaag door zwaartekrachtstupidWink


Zo dit is laatste wat ik erover zeg, nu maar weer ontopicWink
Reply

#22
Quote:Originally posted by Snelle Jelle
Geloof me nou maar dat het niet zo is; heb A dit op mijn opleiding geleerd (hbo werktuigbouwkund) en B heb ik zelf meerder schokbrekers in m'n handen gehad! (ook gloednieuwe nieuwe)

Als je ze indrukt komen ze héél langzaam omhoog met heel weinig kracht dus dat ken echt geen auto omhoog houden!!


Zo dit is laatste wat ik erover zeg, nu maar weer ontopicWink
We laten het rusten...
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#23
is je et waarde wel goed?
ik heb 17'er onder en mijn wielkast randen om gerolt en het oog van de bumper bevestiging een stuk af geslepen(was trouwens alleen dat oogje wat aan liep en niet de wielkast rand).
Reply

#24
sorry dat ik nog wat erover moet zeggen

maar..

als je schokker je auto zou dragen zou ie ook niet kunnen inveren je schokker draagt helemaal niks echt puur en alleen je veer!

want zeg nu zelf als hij je hele auto kan dragen waarom ken je hem dan met de hand indrukken 42
[Image: balk%20dave%20swift3.jpg]
Reply

#25
Hahhahaha nou ben blij dat jullie weer lekker enthousiast reageren 39

Kzal eens kijken naar de schokdempers.

Maar ik moet wel zeggen dat ik het er mee eens ben dat de schokbrekers (naam zegt het al) alleen de klappen absorberen en ervoor zorgen dat je niet als een losgeslagen skippy bal over de weg stuiterd.
Dus als die lek zouden zijn moet de auto gaan stuiteren en dan idd tot op de band doorveren.

Aangezien dat bij mij niet het geval is en de auto simpelweg alleen aanloopt met 3 passagiers (met 1 minder heb ik er al geen last meer van) in bochten en op flinke hobbels (zoals op rijkswegen) denk ik niet dat het de dempers zijn.

Maar toch 39 voor al jullie ideeen Biggrin
Reply

#26
OepsieZzzz
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.