Santana SJ410: welke bobine en welke verdelerkap?
#1
Beste liefhebbers,

Voor de Santana SJ410 uit 1987 heb ik een nieuwe bobine nodig en een nieuwe verdelerkap. Nu kan ik op Winparts en Autodoc geen juiste verdelerkap vinden op autotype.

Voor wat betreft de bobine: daar komt een hele lijst aan mogelijkheden voorbij. Welke is nou de juiste? Nu zit er een Femsa met voorschakelweerstand in en ik weet niet of dat de goeie is, er is geen historie van onderhoud aanwezig. Ik heb de auto net en hij valt steeds stil na enkele tientallen kilometers. Ik verdenk de bobine, zwakke vonk namelijk. Wie kan mij vertellen welke bobine de enige juiste is?

Met vriendelijke groet,

Vincent Hartogsveld
Reply

#2
Al bij bogijn gekeken? Ik heb daae 100x besteld en 1 verkeerd gekocht. Maar daar krijg je ook 4 bobines en verschillende verdelerkapjes idd. De kapjes lijken allenaal hetzelfde maar de bobines hebben wat extra info die je junt vergelijken en ook heb je daar zichtbare verschillen die je weer met jeveigen bobine kunt vergelijken.
39



Reply

#3
(07-08-2020, 15:20)Tomswiftswiftswift Wrote: Al bij bogijn gekeken? Ik heb daae 100x besteld en 1 verkeerd gekocht. Maar daar krijg je ook 4 bobines en verschillende verdelerkapjes idd. De kapjes lijken allenaal hetzelfde maar de bobines hebben wat extra info die je junt vergelijken en ook heb je daar zichtbare verschillen die je weer met jeveigen bobine kunt vergelijken.

Bedankt voor de tip! Mijn eigen bobine heeft een onleesbaar vervaagde stikker en ik weet niet of dat een originele is. Ik zou zo graag de fabrieksspecs voor dit motortje willen zien zodat ik 100% zeker weet dat ik de goede heb.
Reply

#4
Kijk of je hier iets mee kunt enof download, met wat zoekwerk kom je verder.https://www.4x4community.co.za/forum/showthread.php/13233-Suzuki-Download-Archive. Anders Suzuki forum Czech forum oid in zoekmachine . Kan je werkplaatshandleidingen downloaden,wel aanmelden eerst.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.