Kachelknoppen
#1
Weten jullie of de aanjager en kachelknoppen ook verlicht zijn?


Reply

#2
Zou wel moeten ja, mijn Baleno uit 2001 heeft daar verlichting
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
(06-08-2020, 13:08)Leibniz Wrote: Zou wel moeten ja, mijn Baleno uit 2001 heeft daar verlichting

Oke bedankt voor je reactie! Lukt me niet om de knoppen los te trekken. Maar ik ga even verder onderzoeken binnenkort.


Reply

#4
Je zult eerst denk ik dashboard masker eraf moeten krijgen.Vergewis je ervan dat er niet onder of rondom parkerschroeven kunnen zitten!Ga niet zomaar eraan rukken.Vaak asbak eruit zitten er schroeven achter of dat radio eruitgehaald moet worden. Of kijk of je via handschoenenvak even zijkanten indrukken en dan klapt de boel naar voren kan je misschien als je geen grote handen hebt zien of er iets zit qua lampen etc. Ik kan me niet voorstellen dat er geen verlichting zit. Reken erop dat lampjes 3 euro of zo kosten per stuk.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#5
(06-08-2020, 20:09)Leibniz Wrote: Je zult eerst denk ik dashboard masker eraf moeten krijgen.Vergewis je ervan dat er niet onder of rondom parkerschroeven kunnen zitten!Ga niet zomaar eraan rukken.Vaak asbak eruit zitten er schroeven achter of dat radio eruitgehaald moet worden. Of kijk of je via handschoenenvak even zijkanten indrukken en dan klapt de boel naar voren kan je misschien als je geen grote handen hebt zien of er iets zit qua lampen etc. Ik kan me niet voorstellen dat er geen verlichting zit. Reken erop dat lampjes 3 euro of zo kosten per stuk.

Oke dank voor je uitleg!


Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.