Benzine verbruik
#1
Is dit normaal 1:12 mijn (dorstig) automaatje?


Reply

#2
Tja zoveel factoren.... 1 op 12 kan best of het nu een liana of wagon r is waarmee alleen in het dorp of stad gereden word. Weinig lange afstanden van 30km en meer?
Olie en luchtfilter nog vers/nieuw? Bandenspanning goed? Verschillende type band is ook merkbaar.
39



Reply

#3
(05-08-2020, 12:53)Tomswiftswiftswift Wrote: Tja zoveel factoren.... 1 op 12 kan best of het nu een liana of wagon r is waarmee alleen in het dorp of stad gereden word. Weinig lange afstanden van 30km en meer?
Olie en luchtfilter nog vers/nieuw? Bandenspanning goed? Verschillende type band is ook merkbaar.

Liana sedan!
Normale en rustige rijder en banden met regelmaat op spanning gehouden!
Veel snelweg kilometers!


Reply

#4
M16A motor? Met mijn swift sport met m16a 125pk reed ik 1 op 13 a 1 op 14 afhankelijk van iets meer binnendoor of iets meer snelweg. Datbis dan wel handbak. Dat scheelt 1 volle punt. Gewicht 1000kg..ongeveer zelfde als liana denk ik.
39



Reply

#5
Liana staat bekend als een niet zuinige auto!Zeker een automaat, er zijn reviews te vinden waar ze zelfs 1:11 rijden.Verre van zuinig dus.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#6
(06-08-2020, 13:09)Leibniz Wrote: Liana staat bekend als een niet zuinige auto!Zeker een automaat, er zijn reviews te vinden waar ze zelfs 1:11 rijden.Verre van zuinig dus.

Dankjewel! Jammer lijkt me een zuinig autootje, maar helaas dus niet!

(05-08-2020, 13:32)Tomswiftswiftswift Wrote: M16A motor? Met mijn swift sport met m16a 125pk reed ik 1 op 13 a 1 op 14 afhankelijk van iets meer binnendoor of iets meer snelweg. Datbis dan wel handbak. Dat scheelt 1 volle punt. Gewicht 1000kg..ongeveer zelfde als liana denk ik.

Bedankt ga even kijken welke type motor ik heb.


Reply

#7
is automaat dan valt het nog wel mee. zelf haal ik ook maar 1:15 gemiddeld
Reply

#8
Met nadruk op 'lijkt' , nu ik maar 100 per uur mag rijden, doet mijn Baleno 4,5 -5 liter per 100km en het is een 1.8 motor.Ben er tevreden over. Mocht je de Liana nog langer rijden, heb ik eventueel leuk setje 14'' LM velgen voor je met goede banden.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#9
(06-08-2020, 20:26)Leibniz Wrote: Met nadruk op 'lijkt' , nu ik maar 100 per uur mag rijden, doet mijn Baleno 4,5 -5 liter per 100km en het is een 1.8 motor.Ben er tevreden over. Mocht je de Liana nog langer rijden, heb ik eventueel leuk setje 14'' LM velgen voor je met goede banden.

Ja, bedankt had ik al gelezen. Maar ik ben nog niet zeker of ik de Liana lang heb.


Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.