Tankmeter defect
#1
Goeiemorgen, ben ik weer Smile

Na een tijdje gekloot te hebben met waterschade door water over mn stuur ben ik op een nieuw probleem gekomen. De tankmeter doet het af en toe wel af en toe niet. De garage zegt zelf dat het printplaatje achter de tankmeter nat of defect is. Dit lijkt mij echter raar maar aan de andere kant vrij logisch.


Gaat om een swift 1.3 hatchback uit 2000.

Iemand tips of meningen? Waarmee ik dit kan oplossen. Heb geld gehad voor reparatie van de waterschade dus ben nog bezig met dat repareren dus het dashboard eruit is geen probleem (maar hoe?) ?


Ik hoop op reacties,
Met vriendelijke groet.
Mike
Reply

#2
Je koopt een tellerbak via ebay of ergens op de sloop. Zo moeilijk is dat niet los te maken aan binnenkant van tellerbak zitten 2 parkerschroeven en aan onderkant ook 2 kan je hem voorzichtig verwijderen. Dan zie je 4 schroeven aan tellerbak en die schroef je los heb je tellerbak los. Aan achterkant snelheidskabel eraf klikken door als je niet te grote handen hebt even front onder stuur verwijderen en met je hand naar boven gaan kan niet missen even op gevoel heb je die los en dan tellerbak naar voren kantelen heb je stekkers die trek je los door lip in te drukken en met beleid even te trekken dus niet als idioot trekken.Helpt als je stuur naar beneden zet en dan met wat heen en weer heb je tellerbak in je handen. Had ooit een swift sedan uit 94 dus zal denk ik niet zo veel verschillen als met die van mij. Wel even - pool accu losmaken als je daar zit te prutsen.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.