Vermogen verlies
#1
Gisteravond Wegenwacht erbij gehaald ivm inhouden van motor! Wilde niet sneller dan 65 km op de snelweg. Na de komst van de wegenwacht was er niets meer van de storing! De Liana reed weer normaal vreemd genoeg! Weten jullie wat het geweest is voor storing?


Reply

#2
Je verwacht nu dat we in een glazen bol kunnen kijkenPuzzled

Heeft die meneer van de ANWB de auto niet uitgelezen?
Dat is namelijk de enigste mogelijkheid om te achterhalen wat er aan de hand is.

En als ik dan toch moet gokken, gok ik op de bobineWink
Maar uiteraard kan je nog tientallen zaken verzinnen.....
Reply

#3
Ik weet bij god niet wat voor auto je gekocht hebt Ben, maar hij heeft zoveel kwaaltjes rare dingen dat ik denk dat je of niet goed gelet hebt op wat je kocht of het erg goedkoop was en er automaat op zat. Heb je hem privé of bij een garage gekocht?aDenk dat er heel wat achterstallig onderhoud gedaan moet worden. Begin bij alle vloeistoffen, filters, bougies, zekeringen nakijken, sensoren, slangen, kat,uitlaat. Laat hem door een beun helemaal nakijken, dit is niks zo. Wij kunnen niet in je auto kijken, maar dit is normaal dat je dit soort fratsen krijgt, Liana sedan heeft te lang gestaan, want ja een het is allesbehalve een schoonheid.Ik kan het niet mooier maken dan dit.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#4
(20-06-2020, 18:08)Leibniz Wrote: Ik weet bij god niet wat voor auto je gekocht hebt Ben, maar hij heeft zoveel kwaaltjes rare dingen dat ik denk dat je of niet goed gelet hebt op wat je kocht of het erg goedkoop was en er automaat op zat. Heb je hem privé of bij een garage gekocht?aDenk dat er heel wat achterstallig onderhoud gedaan moet worden. Begin bij alle vloeistoffen, filters, bougies, zekeringen nakijken, sensoren, slangen, kat,uitlaat. Laat hem door een beun helemaal nakijken, dit is niks zo. Wij kunnen niet in je auto kijken, maar dit is normaal dat je dit soort fratsen krijgt, Liana sedan heeft te lang gestaan, want ja een het is allesbehalve een schoonheid.Ik kan het niet mooier maken dan dit.

Ja sorry iedereen, maar ík dacht ook al..drama Suzie.. vandaag weer wegenwacht erbij..voorste katalysator binnenwerk is losgeraakt naar achterste katalysator deze raakte verstopt. Dus vandaar vermogen verlies! Uitlaatgassen konden niet wegkomen! Uitlaat losgemaakt bij de katalysator en schoongemaakt! Nu is alles weer goed gekomen! Pff..dank allen voor de reacties!


Reply

#5
Ben, je hebt de pech dat je verkeerde Suzuki gekocht hebt, Liana's zijn niet geliefd, te lang gestaan, en stilstand is voor elke auto een ramp!Suzuki is erg betrouwbaar kan ik je uit eigen ervaring vertellen, als die me liet staan was het eigen schuld. Vandaar dat ik een in de auto een echte jumpstarter heb in de kofferbak als ik vergeet om radio etc uit te zetten.Je hebt met deze auto een slecht begin, vooral door achterstallig onderhoud schat ik zo in en het te lange staan.Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#6
(20-06-2020, 21:54)Leibniz Wrote: Ben, je hebt de pech dat je verkeerde Suzuki gekocht hebt, Liana's zijn niet geliefd, te lang gestaan, en stilstand is voor elke auto een ramp!Suzuki is erg betrouwbaar kan ik je uit eigen ervaring vertellen, als die me liet staan was het eigen schuld. Vandaar dat ik een in de auto een echte jumpstarter heb in de kofferbak als ik vergeet om radio etc uit te zetten.Je hebt met deze auto een slecht begin, vooral door achterstallig onderhoud schat ik zo in en het te lange staan.Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?

Teveel €

Onderhoud regelmatig gehad 174000 gelopen NAP en onderhoud boekje erbij.

Alleen airco condensor moet vervangen worden. Is na een weekje leeg na afvullen airco. Verder niets denk ík! Alleen de kat en misschien uitlaatdelen tzt vervangen.


Reply

#7
Alleen de uitlaat die kan je zomaar 300 euro verder brengen, neem een originele van Suzuki, geen aftermarket! Dan de kat, ja mag je ook minstens een zelfde bedrag aftikken ook origineel doen. Of een tweedehands, heb zelf pech gehad bij mijn swift sedan beide waren ruk tweede hands en dan is het een dure grap.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#8
(21-06-2020, 16:29)Leibniz Wrote: Alleen de uitlaat die kan je zomaar 300 euro verder brengen, neem een originele van Suzuki, geen aftermarket! Dan de kat, ja mag je ook minstens een zelfde bedrag aftikken ook origineel doen. Of een tweedehands, heb zelf pech gehad bij mijn swift sedan beide waren ruk tweede hands en dan is het een dure grap.

Bedankt voor de info Leibniz! Dure bedoeling..beetje pech gehad!

Volgens mij zaten er 2 Kats onder kan dat?


Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.