Pauluzz: juni '20 - Geen Suzuki's meer
Nette wagen! Stuk volwassener dan een Baleno...
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

(31-05-2017, 19:46)Mathijs Wrote: Nette wagen! Stuk volwassener dan een Baleno...

Dat past dan ook prima bij Paul 34
Reply

Heb het op moeten zoeken https://nl.wikipedia.org/wiki/Volwassene maar ik begrijp er niets van..
Reply

Veel plezier en veilige kilometers met je nieuwe wagen !
Reply

Ik zou nog foto's posten van de familie bak, hier had ik 'm net gepoetst:

[Image: 1k0.jpg]

[Image: 1k0.jpg]

Wat heb ik ondertussen gedaan?
- grote beurt
- airco beurt
- apk (probleemloos)

Verder een nieuwe Kenwood DDX317BT radio gemonteerd:
[Image: %24_57.JPG]
Met dual phone connectivity. Handig, zowel privé als werk mobiel connect ie. En met Spotify, vind ik ook wel leuk.

Ook de pioneer actieve sub weggewerkt en aangesloten, zit keurig weggewerkt en geeft lekker wat extra bass.

Andere plannen? Gewoon rijden en onderhouden.
Reply

Strakke wagen, niks aan doen Smile
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

Afgelopen week de Avensis weer vlekkenloos door de apk.

En 7 augustus trotse vader geworden van onze prachtige zoon Lucas Smile

Erg blij met de station nu, want zo'n kinderwagen vult de auto wel aardig haha.
Reply

(28-08-2018, 09:57)Pauluzz Wrote: En 7 augustus trotse vader geworden van onze prachtige zoon Lucas Smile

3939 Gefeliciteerd 3939
Reply

(28-08-2018, 09:57)Pauluzz Wrote: En 7 augustus trotse vader geworden van onze prachtige zoon Lucas Smile

Gefeliciteerd pappa Paul.
Maar je was er al een beetje aan gewend toch?
Reply

(29-08-2018, 17:53)Walter Wrote:
(28-08-2018, 09:57)Pauluzz Wrote: En 7 augustus trotse vader geworden van onze prachtige zoon Lucas Smile

Gefeliciteerd pappa Paul.
Maar je was er al een beetje aan gewend toch?

Ja maar die ander wordt dit jaar alweer 8 Wink
Reply

(15-07-2013, 18:46)Pauluzz Wrote: Vandaag dus de Ibiza ingeleverd bij mijn ex-werkgever. En gelijk de opvolger gehaald:

Namelijk, een Baleno 1.8 Estate en niet zomaar eentje, nee de Baleno van Martijn (Beun).

[Image: 16272264_large.jpg]

[Image: 16272268_large.jpg]

[Image: 16272269_large.jpg]

[Image: 16272271_large.jpg]

[Image: 16272272_large.jpg]

Opties:
- airco
- elektrische ramen voor en achter
- lederen interieur
- mk6 sportstuur
- volledige audio
- lpg onderbouw
- 17" lm velgen
- koni schokdempers en verlagingsveren
- originele suzuki voorlip
- rvs beschermplaat op de achterbumper
- rvs uitlaat van voor naar achter
- altijd zijn onderhoudsbeurtjes netjes gehad
- etc

Beun, vul maar aan of verbeter als ik iets vergeten ben.

en nu is ie van mij
maar op stuur leren interieur en geperforeerde schijven na zit de rest er niet meer op
Reply

(18-01-2016, 10:08)Pauluzz Wrote: Afgelopen zaterdag met hulp het achtersubframe vervangen, viel gelukkig nog alles mee. Dat vooral omdat ik vorig jaar de uitlijnbouten al had vervangen want die zaten dusdanig vastgerot dat ze heet gestookt moesten worden.
De nieuwe had ik gelijk in een 2 compentenlak laten spuiten en eenmaal gemonteerd nog even binnen-en buitenkant dik in de ML spray.

nieuw vs oud:
[Image: 1k0.jpg]

weg subframe en hallo nieuw frame:
[Image: 1k0.jpg]

Morgen APK + uitlijnen.

@Pauluzz, vroeg me af of je een linkje hebt waar je achterste subframe vandaan had of waar die eventueel te krijgen is. Dus niet eentje van de sloop, maar een nieuwe. Alvast bedankt
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

(30-06-2019, 20:43)Leibniz Wrote: ..
@Pauluzz, vroeg me af of je een linkje hebt waar je achterste subframe vandaan had of waar die eventueel te krijgen is. Dus niet eentje van de sloop, maar een nieuwe. Alvast bedankt

Nieuw, SGP, soez dealert, 300,-
Reply

Thx, je schreef het ergens maar kon het niet meer terugvinden.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Ik dacht, laat ik hier nog even een foto van de voltooide velgen posten.

[Image: 1k0.jpg]

[Image: 1k0.jpg]

PS: ze staan te koop https://link.marktplaats.nl/m1470485729
Reply

Tijd niets gepost hier, waarom? Omdat ik sinds september geheel Suzuki-loos ben. Maar gezien enkele trouwe volgers hier, besloten om nog even te posten hoe en wat nu dan?

Allereerst, is de Mk1 afgelopen September verkocht aan een stille bekende van dit forum, Piieter. Waarom verkocht? Ik was klaar met deze hobby, geen zin meer in de laatste paar kleine puntjes. Heb er de laatste paar maanden meer kilometers opgezet dan de afgelopen 4 jaar, dus zeker nog even van genoten. Ik was toe aan iets anders.

Ik heb altijd gezegd, als de Mk1 weggaat, dan komt er iets RWD en Coupé voor terug en bij voorkeur iets jaren tachtig. Na lang zoeken, kwam ik uit bij een Porsche 944. Dit zou haalbaar moeten zijn en is een auto die steeds meer gewaardeerd wordt en dus ook in waarde stijgt. Het plan is een auto die als familielid erbij kan en dus zo lang mogelijk in de familie blijft.

Na langs zoeken heb ik vorige maand een 944 S uit 1987 gekocht, 2.5L 16v Twincam, met toendertijd 189 pk. Een ekte midlife crisis! Maar het rijdt heerlijk. Ik ben er heel blij mee.

Plaatje, met mijn kleine vent op de passagierstoel:
[Image: 1k0.jpg]

De buitenkant is zeer netjes, de binnenkant ook. Echter ben ik er helaas achter gekomen dan de vorige eigenaar in zijn 12 jaar de auto slecht motorisch heeft onderhouden. Volgende maand hebben we een flinke klus te doen onder de motorkap, maar dat gaat helemaal goed komen.

PS: voor degene die het leuk vinden, ik heb een nieuwe EP uitgebracht met mijn bandje, te vinden op alle digitale platformen. Hier een linkje naar Spotify
Come Clean, new EP ‘NOW’ out now!
Reply

Biggrin

Zohw dat is een dikke coupe!
Gefeliciteerd Paul.

Achterstallig onderhoud onder de motorkap.
Dat mag voor jouw geen spannende werkzaamheden meer zijn.
Gelukkig hoef je geen laswerk aan de body te repareren.

Veel plezier en veilige kilometers met je Coupe 39
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.