bijvullen ruitenwisservloeistof
#1
Hoi,

Pas geleden mijn eerste auto gekocht: een Swift uit 2005.
Nou wilde ik de ruitenwisservloeistof bijvullen, alleen zie ik onder de motorkap geen bijbehorend logootje.
Aan de linkerkant heb ik wel een blauwe dop, waarschijnlijk is die het maar weet het niet zeker.
Hoe kan ik er zeker van zijn dat dit de juiste plek is om bij te vullen? Toch maar even langs de garage?
Reply

#2
Als je het niet zeker weet, even naar de garage en daar meekijken. Dan weet je het voor de volgende keer.
Of kijk even in het boekje van de auto, 9 van de 10 keer staan deze handelingen goed beschreven met een plaatje erbij!
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#3
Dat is inderdaad een blauw dopje. Er staat normaal een ruitje en wat streepjes op. Als je buiten voor je auto staat zit het links van de motor.. Niet ver achter de koplamp. Uit mijn hoofd gaat er ongeveer 4 liter in. (ik had ook een swift van dat model.. (Nu andere suzukies maar dan zit het ook op dezelfde plek)
39



Reply

#4
Okee bedankt voor de reactie.

(22-05-2020, 15:43)remytjuh1994 Wrote: Als je het niet zeker weet, even naar de garage en daar meekijken. Dan weet je het voor de volgende keer.
Of kijk even in het boekje van de auto, 9 van de 10 keer staan deze handelingen goed beschreven met een plaatje erbij!

Ja klopt, links dicht bij de koplamp. Bedankt voor je reactie.

(22-05-2020, 16:52)Tomswiftswiftswift Wrote: Dat is inderdaad een blauw dopje. Er staat normaal een ruitje en wat streepjes op. Als je buiten voor je auto staat zit het links van de motor.. Niet ver achter de koplamp. Uit mijn hoofd gaat er ongeveer 4 liter in. (ik had ook een swift van dat model.. (Nu andere suzukies maar dan zit het ook op dezelfde plek)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.