de neutrale stand zoeken
#1
Op de oude gsx1100f van 1993 heb een achterwiel dat blijft ronddraaien wanneer de motor draait, in versnelling staat en de koppeling ingetrokken is. De hydraulische vloeistof is vervangen, stalen kabel geplaatst, meermaals nog olie uitgelaten via het ontluchtingsventiel. het vreemde is, na een lang stuk snelweg schakelt hij goed, en gaat vlot naar neutraal. Na een klein stukje van 100m is het daarna veel moelijker om de neutral te vinden. Sons staat hij wel neutraal, komende vanuit eerste versnelling maar brand het lampje niet. Moet ik het nu zoeken bij de pomp aan het stuur, of zou het probleempje onderaan te zoeken zijn, aan de versnellingsbak zelf?

grts
Geert
Reply

#2
Deze club is meer gericht in de auto segment van Suzuki in plaats van de motorfietsen, ik ben bang dat wij weinig informatie kunnen bieden.
Daily: MK4 Swift 1.3 GS '00
Project: nvt
Fun: Tomos AT50 '82
Reply

#3
Mijn gedachte is dat u het bij de bak moet zoeken wat betreft de neutraalstand en het toch niet altijd branden van het lampje. Dit zou de sensor bij de bak kunnen zijn. Maar als het achterwiel daadwerkelijk blijft draaien is de bak toch niet helemaal ontkoppeld blijkbaar.
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.