Reactie plaatsen 
de neutrale stand zoeken
Cuchulain Offline
forumlid

Berichten: 3
Lid sinds: Apr 2020
Auto:
Woonplaats:
Bericht: #1
de neutrale stand zoeken
Op de oude gsx1100f van 1993 heb een achterwiel dat blijft ronddraaien wanneer de motor draait, in versnelling staat en de koppeling ingetrokken is. De hydraulische vloeistof is vervangen, stalen kabel geplaatst, meermaals nog olie uitgelaten via het ontluchtingsventiel. het vreemde is, na een lang stuk snelweg schakelt hij goed, en gaat vlot naar neutraal. Na een klein stukje van 100m is het daarna veel moelijker om de neutral te vinden. Sons staat hij wel neutraal, komende vanuit eerste versnelling maar brand het lampje niet. Moet ik het nu zoeken bij de pomp aan het stuur, of zou het probleempje onderaan te zoeken zijn, aan de versnellingsbak zelf?

grts
Geert
20-05-2020 15:09
Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Dr. Speed Offline
forumlid

Berichten: 258
Lid sinds: Sep 2010
Auto: '00 MK4 Swift 1.3 GS
Woonplaats: Den Haag
Bericht: #2
RE: de neutrale stand zoeken
Deze club is meer gericht in de auto segment van Suzuki in plaats van de motorfietsen, ik ben bang dat wij weinig informatie kunnen bieden.

Daily: MK4 Swift 1.3 GS '00
Project: nvt
Fun: Tomos AT50 '82
21-05-2020 01:54
Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Tomswiftswiftswift Offline
forumlid

Berichten: 1.416
Lid sinds: Aug 2012
Auto: personenauto
Woonplaats:
Bericht: #3
RE: de neutrale stand zoeken
Mijn gedachte is dat u het bij de bak moet zoeken wat betreft de neutraalstand en het toch niet altijd branden van het lampje. Dit zou de sensor bij de bak kunnen zijn. Maar als het achterwiel daadwerkelijk blijft draaien is de bak toch niet helemaal ontkoppeld blijkbaar.

39
21-05-2020 19:08
Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 



Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)