Bosch Infotainment systeem (SLDA) & DAB(+)
#1
Onze nieuwe S-Cross HE is geleverd met een Infotainment/Navigatie system van het merk Bosch, hetgeen - als ik het juist heb - ook bekend is als Bosch SLDA.

In de handleiding van dit systeem is een heel hoofdstuk gewijd aan DAB ontvangst, onder de vermelding dat de unit daarmee wel uitgerust dient te zijn hetgeen helaas niet het geval is.

In de laatste S-Cross accessoire prijslijst op de Suzuki website wordt het volgende genoemd:

990E0-NAVIG-DPL Nieuw! DAB+ (alleen i.c.m. met 990E0-61M50-NAV)

Is deze DAB+ uitbreiding wel of niet geschikt voor voornoemd Bosch Infotainment/Navigatie systeem?

Zo niet, is er andere mogelijkheid nu danwel gepland om DAB+ toe te voegen aan ons systeem?

Ik hoor graag nader!

Mvrgr
Paul
Reply

#2
(13-07-2018, 15:11)pdp2 Wrote: Onze nieuwe S-Cross HE is geleverd met een Infotainment/Navigatie system van het merk Bosch, hetgeen - als ik het juist heb - ook bekend is als Bosch SLDA.

In de handleiding van dit systeem is een heel hoofdstuk gewijd aan DAB ontvangst, onder de vermelding dat de unit daarmee wel uitgerust dient te zijn hetgeen helaas niet het geval is.

In de laatste S-Cross accessoire prijslijst op de Suzuki website wordt het volgende genoemd:

990E0-NAVIG-DPL Nieuw! DAB+ (alleen i.c.m. met 990E0-61M50-NAV)

Is deze DAB+ uitbreiding wel of niet geschikt voor voornoemd Bosch Infotainment/Navigatie systeem?

Zo niet, is er andere mogelijkheid nu danwel gepland om DAB+ toe te voegen aan ons systeem?

Ik hoor graag nader!

Mvrgr
Paul

Ben je inmiddels al iets wijzer?
Reply

#3
Ik lees mee ben namelijk ook benieuwd
Reply

#4
Ik hoop dat de topicstarter email-bij-reactie aan heeft staan, want hij is sinds 13 juli ook niet meer online geweest Idea
Reply

#5
Hier eigenlijk ook best nieuwsgierig?
Reply

#6
Helaas, niets wijzer geworden :-(
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.