Even voorstellen
#1
Hallo,

Ik ben Martin,55 jaren jong en sinds enige maanden in het bezit van een Suzuki Ignis
uit 2002 die gebruikt wordt voor woon-werk verkeer en om er in de weekenden mee op uit te trekken.
Autootje bevalt super en met de achterbank standaard naar beneden kan ik er alles in meenemen wat ik nodig heb.
Misschien nog eens een 2de hands bullbar scoren en dan is hij voor mij helemaal af.

Groet en keep on driving !

Wilde een foto bijvoegen maar dat gaat helaas niet.Moet een internet adres opgeven? Mijn foto's staan niet op internet Smile
Reply

#2
Welkom.

Op marktplaats wel een hoop bullbars a 150 maar allemaal voor andere suzuki modellen maar daar zullen vast mogelijkheden zijn. Zelf heb ik sidebars op de grand vitara laten zetten bij vgv inox in breda. Misschien hebben hun ook iets. Montage was goed. Koffie tijdens het wachten.
39



Reply

#3
(03-05-2020, 12:10)Tomswiftswiftswift Wrote: Welkom.

Op marktplaats wel een hoop bullbars a 150 maar allemaal voor andere suzuki modellen maar daar zullen vast mogelijkheden zijn. Zelf heb ik sidebars op de grand vitara laten zetten bij vgv inox in breda. Misschien hebben hun ook iets. Montage was goed. Koffie tijdens het wachten.

Thanks, ik zal eens even kijken.
Idd, weinig of geen bullbars voor de ignis. Ik denk dat het in die tijd een niet zo vaak verkocht autootje was....... En ik heb er zo'n schik van..Ondanks dat ik jaren in een Vitara heb gereden "P
Reply

#4
Welkom Dobbertje, geniet heel veel van je Suuz!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.