Reactie plaatsen 
Even voorstellen
Dobbertje Offline
forumlid

Auto:
Even voorstellen
Hallo,

Ik ben Martin,55 jaren jong en sinds enige maanden in het bezit van een Suzuki Ignis
uit 2002 die gebruikt wordt voor woon-werk verkeer en om er in de weekenden mee op uit te trekken.
Autootje bevalt super en met de achterbank standaard naar beneden kan ik er alles in meenemen wat ik nodig heb.
Misschien nog eens een 2de hands bullbar scoren en dan is hij voor mij helemaal af.

Groet en keep on driving !

Wilde een foto bijvoegen maar dat gaat helaas niet.Moet een internet adres opgeven? Mijn foto's staan niet op internet Smile
03-05-2020 11:55
Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Tomswiftswiftswift Offline
forumlid

Auto: personenauto
RE: Even voorstellen
Welkom.

Op marktplaats wel een hoop bullbars a 150 maar allemaal voor andere suzuki modellen maar daar zullen vast mogelijkheden zijn. Zelf heb ik sidebars op de grand vitara laten zetten bij vgv inox in breda. Misschien hebben hun ook iets. Montage was goed. Koffie tijdens het wachten.

39
03-05-2020 12:10
Dobbertje Offline
forumlid

Auto:
(03-05-2020 12:10)Tomswiftswiftswift schreef:  Welkom.

Op marktplaats wel een hoop bullbars a 150 maar allemaal voor andere suzuki modellen maar daar zullen vast mogelijkheden zijn. Zelf heb ik sidebars op de grand vitara laten zetten bij vgv inox in breda. Misschien hebben hun ook iets. Montage was goed. Koffie tijdens het wachten.

Thanks, ik zal eens even kijken.
Idd, weinig of geen bullbars voor de ignis. Ik denk dat het in die tijd een niet zo vaak verkocht autootje was....... En ik heb er zo'n schik van..Ondanks dat ik jaren in een Vitara heb gereden "P
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-05-2020 om 17:37 door Dobbertje.)
03-05-2020 17:35
Mafkikker Offline
Stomme Brabo
Super Moderators

Auto: Baleno
Bericht: #4
Welkom Dobbertje, geniet heel veel van je Suuz!

[Afbeelding: 31343920012_original.jpg]
04-05-2020 07:33
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)