Ignis sport geleverd met afstandsbediening ?
#1
Hoi allemaal.

Kan iemand mij misschien vertellen of de suzuki ignis sport 2005 , geleverd zijn met sleutel met afstandsbediening .
Ik heb maar 1 sleutel bij de auto gekregen alleen met trasponderchip .
Kom net terug van de suzuki dealer en zij zelf weten het gewoon niet , te gek voor woorden .
Maargoed aangezien dit een suzuki model is die ze weinig of nooit in hun garage hebben gezien vertelde ze mij ! Begrijp ik wel dat ze dat dus niet weten , gaan ze wel uitzien bij de importeur , best grappig?.
Als er überhaupt een afstandsbediening is geleverd , waar zit dan de inleer plek vraag ik mij en de dealer af , best grappig ?.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met mijn vragen .

Mvg Kevin/hypertrader.
Reply

#2
1 grote Suzuki sleutel met lock en unlock knop
1 gewone sleutel zonder logo
Reply

#3
(07-04-2020, 19:51)Witje Wrote: 1 grote Suzuki sleutel met lock en unlock knop
1 gewone sleutel zonder logo

Oké dus toch ! Ook vaag dat ze dat dan niet weten .
Dat zij dan de importeur moeten bellen is een raadsel .
Reply

#4
Jij weet wel alles?Het is een auto van 15 jaar oud,mensen raken wel eens een sleutel kwijt. Je schaft een universeel cdv module, heb je 2 ab's, ook zo'n chip is bij Aliexpress te bestellen, kan je hem programmeren in je nieuwe ab zetten klaar.Er zitten altijd bij een nieuwe auto 2 sleutels, en sleutelnummer zodat je die na kunt laten maken in geval dat.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#5
(07-04-2020, 22:27)Leibniz Wrote: Jij weet wel alles?Het is een auto van 15 jaar oud,mensen raken wel eens een sleutel kwijt. Je schaft een universeel cdv module, heb je 2 ab's, ook zo'n chip is bij Aliexpress te bestellen, kan je hem programmeren in je nieuwe ab zetten klaar.Er zitten altijd bij een nieuwe auto 2 sleutels, en sleutelnummer zodat je die na kunt laten maken in geval dat.

Hoe leren ze die dan in .
Ik snap hem niet hellemaal , Ali expres heeft wel een sleutel .
Schijnt niet makkelijk te wezen dat inleren
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.