Centrale deurvergrendeling
#1
Paar maanden geleden had ik geprobeerd om afstandbediening vergrendeling bij Alto 2002 maar uiteindelijk bleek dat in de bestuurder zijde helemaal geen motortje is maar alleen zender..

En nu werkt de hele centrale deurvergrendeling niet meer.. Heb de zekering nagekeken maar alles is in orde daar.. ergens een storing ontstaan volgens mij..

Iemand ervaring of idee wat het probleem zou kunnen zijn?

En anders hele deurvergrendeling set van 20,- halen en monteren denk ik dan..
Reply

#2
Bedrading en toch zekeringen doormeten lijkt me, zekering kan op oog goed zijn en toch stuk. Kan ook niet volgen wat je paar maanden geleden hebt gedaan. Wees preciezer anders is oplossing aandragen onbegonnen werk. Deed cdv het eerst wel daarna niet of deed die toen ook niks?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
De centrale deur vergrendeling deed het aan begin wel, deze wou uitbreiden tot keyless vergrendeling. Omdat ik niet voldoende gekeken had voor dat de storing plaats vond zijn er in alto maar 3 motortjes die deuren open dicht doen de bestuurders kant is alleen zender dat deur open gaat of dicht. De module was aangesloten bij bestuurder die aantal poging storing veroorzaakte. Waardoor heel cv niet meer werkt.

Ondertussen heb ik vandaag wel de module gevonden, die waarschijnlijk defect is. Morgen nieuwe halen van de sloop met motortje en dan zou het wel moeten werken zoals het hoort...

En ja de zekeringen zijn vandaag nagekeken maar daar is niks aan de hand spijtig.. dus dan zou de module het moeten zijn van de CV.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.