De voorstoelen eruithalen van een sport en in een 1.5 zetten
#1
Goedenavond allemaal,

ik zit zo even te denken, en ja ik heb een ideetje maar ik weet geen flauw idee of het gaat lukken.

het is alvolgt!

ik heb een Swiffer uit 2009, een 1.5je. en de stoelen... misschien eens tijd voor wat anders.
nou zat ik gewoon te denken zouden de stoelen een swift sport uit de zelfde generatie passen in mijn swift? of beter nog de suzuki swift sport stoelen van bijv uit 2013 passen?

heeft iemand ervaringen ermee? of kan me op weg helpen?

GR lorenzo
Bewerk bericht
Reply

#2
Eerste generatie zal dezelfde rails hebben dus in 20min heb je beide stoelen gemonteerd.(4 boutjes per stoel waarschijnlijk) 2e generatie sport waarschijnlijk ook maar durf ik niet met zekerheid te zeggen.
39



Reply

#3
(27-03-2020, 00:59)Tomswiftswiftswift Wrote: Eerste generatie zal dezelfde rails hebben dus in 20min heb je beide stoelen gemonteerd.(4 boutjes per stoel waarschijnlijk) 2e generatie sport waarschijnlijk ook maar durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Dat is goed om te horen. ik vind zelf de swift sport van de gen 2005-2010 die stoelen niet heel mooi. dus ik hoorde van iemand dat het wel mogelijk is van de 2010-2017 er in te zetten.

Ondertussen heb ik wel een stuur uit de swift sport 2009 in mijn auto gezet. knapt er wel een stuk van op.

t
Reply

#4
Dat is nice. Had je al dezelfde functies op het stuur? (wel of geen audio en cruise bediening op het stuur)
39



Reply

#5
(31-03-2020, 17:38)Tomswiftswiftswift Wrote: Dat is nice. Had je al dezelfde functies op het stuur? (wel of geen audio en cruise bediening op het stuur)


Ik had zelf geen cruisecontrol op het stuur.. wel had ik via aliexpress de audioknopjes besteld. zelf even gewrapped. hier wat foto's

Voor
[Image: 5pcXIa8.jpg]

en Na
[Image: KNGPXQe.jpg]



moet hem nog wel leer reinigings beurt geven
maar ik vind hem al strak zo
Reply

#6
Zeker. Mooi gedaan!
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.