Trotse eigenaar suzuki ignis sport
#1
Hoi ik ben hypertrader en ik ben nieuw hier en zou graag van iemand wat info willen
Over et waarde van 45 naar 30 van 5.5j naar 7 j 16 inch
Nu is mijn vraag is dit oké voor mijn lagers belastbaarheid
Alvast bedankt Biggrin
Reply

#2
Interessante vraag, meestal beginnen ze eerst te vragen of het überhaupt past.

Ja, het kan, met de belastbaarheid van de lagers is het wel zo dat ze nu iets meer belast zullen worden, dus dat ze waarschijnlijk ook iets sneller versleten zijn. Maar aangezien lagers "slijtagedelen" zijn moet je die toch af en toe vervangen. Als het mooier zijn opweegt tegen de iets hogere slijtage, dan zie ik geen problemen...
Reply

#3
(24-03-2020, 08:54)Mafkikker Wrote: Interessante vraag, meestal beginnen ze eerst te vragen of het überhaupt past.

Ja, het kan, met de belastbaarheid van de lagers is het wel zo dat ze nu iets meer belast zullen worden, dus dat ze waarschijnlijk ook iets sneller versleten zijn. Maar aangezien lagers "slijtagedelen" zijn moet je die toch af en toe vervangen. Als het mooier zijn opweegt tegen de iets hogere slijtage, dan zie ik geen problemen...

Oké dat is een duidelijk antwoord en ik kies dan toch voor de mooie velgen met de desbetreffende maten .
Dank je voor de informatie .39
Reply

#4
ET30 op 7J gaat aanlopen als een malle vrees ik.

Ik rij zelf op 16 inch 7J ET38, dat liep met 205 banden achter aan, met 195 banden niet. Mijn auto is wel verlaagd (4cm)
Cupra Born Copper Edition '21 (daily)
Volkswagen Golf GTI Edition 35 '11 (family)
Suzuki Ignis Sport 1.5 '03 (hobby/trackday)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.