pakking injectiehuis swift bj. 2000
#1
Beste,

Mijn Suzuki Swift 1.3 heeft problemen op de snelweg. Als ik boven de 100 uit komt, valt de benzinedruk weg. Wordt steeds erger, laatste keer bleef de druk weg vallen op elke snelheid en heb ik m uiteindelijk weg laten slepen. Thuis aangekomen was het natuurlijk weer starten en lopenUnhappy
Enige speurtocht gaf mij een aanwijzing dat misschien de pakking van het injectiehuis gescheurd is. 2 garage's komen er niet achter wat het is. 1 garage denkt dat misschien de benzinemotor stuk is en wil deze vervangen voor €375.. daar heb ik dus ook niks aan.

De plaatselijke auto-onderdelen shop kan de pakking niet leveren en op onderdelenshop kom je ook geen steek verder..
Heeft iemand deze pakking en kan ik daarmee geholpen worden? Ik weet zelf niet waar ik moet zoeken.
Of, kan iemand mijn auto repareren? Hij staat in Eindhoven en kan er dus niet ver mee rijden.

Al vervangen; gasklepsensor, rotor.
Alvast bedankt!
Reply

#2
Als ik je verhaal zo hoor gok ik dat de injector kuren heeft.
Ff nieuwe erin van AliExpress of gebruikte van de sloop erin en gaan met die banaan.
Als je de zoekfunctie gebruikt met zoekterm “injector” moet je wel iets kunnen vinden. Gaat om motorcode G13BA.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#3
(20-03-2020, 16:22)remytjuh1994 Wrote: Als ik je verhaal zo hoor gok ik dat de injector kuren heeft.
Ff nieuwe erin van AliExpress of gebruikte van de sloop erin en gaan met die banaan.
Als je de zoekfunctie gebruikt met zoekterm “injector” moet je wel iets kunnen vinden. Gaat om motorcode G13BA.

(20-03-2020, 21:44)basbig Wrote:
(20-03-2020, 16:22)remytjuh1994 Wrote: Als ik je verhaal zo hoor gok ik dat de injector kuren heeft.
Ff nieuwe erin van AliExpress of gebruikte van de sloop erin en gaan met die banaan.
Als je de zoekfunctie gebruikt met zoekterm “injector” moet je wel iets kunnen vinden. Gaat om motorcode G13BA.

Thanx!
Ga ik doen.
Gr Bas
Reply

#4
(20-03-2020, 16:22)remytjuh1994 Wrote: Als ik je verhaal zo hoor gok ik dat de injector kuren heeft.
Ff nieuwe erin van AliExpress of gebruikte van de sloop erin en gaan met die banaan.
Als je de zoekfunctie gebruikt met zoekterm “injector” moet je wel iets kunnen vinden. Gaat om motorcode G13BA.

Hallo, ik kan deze niet vinden op Aliexpress.
sorry dat ik je hiermee lastig val ,maar kan jij de juiste vinden?
alvast heel erg bedankt!
groet Bas
Reply

#5
https://www.suzukiclubnederland.nl/forum...?tid=28187
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#6
(20-03-2020, 16:22)remytjuh1994 Wrote: Als ik je verhaal zo hoor gok ik dat de injector kuren heeft.
Ff nieuwe erin van AliExpress of gebruikte van de sloop erin en gaan met die banaan.
Als je de zoekfunctie gebruikt met zoekterm “injector” moet je wel iets kunnen vinden. Gaat om motorcode G13BA.

HI Remy, denk je dat het echt zo eenvoudig is?
[Image: QALN21U.jpg?1] [Image: FvlY6pb.jpg?1]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.