bobine storing
#1
Heb een 1.6 16v baleno van 2001 nu doet soms 1 bobine niet mee krijgt deze nog ergens een signaal vandaan of is hij gewoon kapot.
Zit er soms nog ergens een sensor die dit kan veroorzaken en die ik schoon kan maken .
Mocht ik een nieuwe bobine moeten kopen moet ik dan nog ergens op letten want je hebt ze van 15,00 tot 100,00 euro of is elk merk wel goed.
Reply

#2
Als je van een gokje houdt, kun je voor die van € 15,- gaan.
Als je liever je motor heel houdt, kun je die van € 100,- kopen.

Een van de allerbelangrijkste onderdelen voor het goed functioneren van de motor is de bobine, ik zou daar niet op bezuinigen. Genoeg motoren gezien die in de soep lopen door verkeerde bobine's….
Slow is Wise, Fast is Nice!!!
Reply

#3
(08-03-2020, 22:05)BoosterSuzi Wrote: Als je van een gokje houdt, kun je voor die van € 15,- gaan.
Als je liever je motor heel houdt, kun je die van € 100,- kopen.

Een van de allerbelangrijkste onderdelen voor het goed functioneren van de motor is de bobine, ik zou daar niet op bezuinigen. Genoeg motoren gezien die in de soep lopen door verkeerde bobine's….

heb er twee besteld prijs zit er tussen in kijken hoe lang ze het uithouden
Reply

#4
Ik heb onlangs Bobines erin gezet van Meat & Doria. Goedkoop merk, dacht iets van €35,- p/s. Niks mis mee tot nu toe.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#5
Heb er nu twee van ERA kosten 27,50 p/s uit duitsland kijken of die ook goed zijn
Reply

#6
Auto loopt weer als een nieuwe nu nog de distributieriem vervangen.
Heeft er misschien iemand een duidelijke beschrijving hier van.
Kan er niks over vinden en zijn er ook blokkeer punten of gaten bij de nokkenassen en krukas.
Reply

#7
Zoek een werkplaats handboek van Baleno is te vinden op internet of te koop via ebay.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.