Schade bumper
#1
[Image: attjrbG.jpg]

Vorige eigenaar eigenaar heeft ergens tegen aangeschaaft..stupid

Persoonlijk ‘stoor’ ik me er wel aan, als het licht er op valt kun je de plek goed zien zitten. Ik wil het daarom laten repareren. Het is ooit al door een “schadeherstelbedrijf” herstelt (ik heb een factuur daarvan) maar ik vind het zelf prutswerk.

Weet iemand, in de regio Roosendaal e.o. waar ik dit professioneel en netjes kan laten wegwerken? Ik ben niet op zoek naar een nieuwe bumper of een hele dure oplossing. Het lijken mij hele kleine krassen dus makkelijk weg te werken. Wat denken jullie? Ideeën?

Betreft een Suzuki Swift Sport
Reply

#2
Je zou het met heel fijn schuurpapier en water kunnen proberen, en naar steeds fijner papier gaan tot 1500 en dan polijsten, Ik gebruik Bendoliet en dat werkt erg goed om krasjes weg te krijgen.Wel eerst de boel goed schoonmaken voor je gaat opschuren.Moeilijk zo te beoordelen van een foto, ga eens langs met je nagels en kijk hoe diep het is.Lak op kleur kan je laten maken door JP colors op de J Vermeerlaan, dat kan middels een waaier dat die niet al teveel afwijk van jouw kleur.Goed en niet duur, ben ik niet tegengekomen bij spuiters, ook de duurdere zijn vaak prutser, ja sorry is niet anders.Ik zou het zelf proberen ben je voor 40 euro klaar, wel kunststof primer kopen is iets van 18 euro!
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
Gewoon laten spot repairen bij een spuitert zonder rekening. Zou rond de 100 euro mogen kosten.
Reply

#4
(12-02-2020, 19:06)robin_swiftsensation Wrote: Gewoon laten spot repairen bij een spuitert zonder rekening. Zou rond de 100 euro mogen kosten.

Adresjes?
Reply

#5
(12-02-2020, 19:07)swiftkevin Wrote:
(12-02-2020, 19:06)robin_swiftsensation Wrote: Gewoon laten spot repairen bij een spuitert zonder rekening. Zou rond de 100 euro mogen kosten.

Adresjes?

Pfff, genoeg rondom Roosendaal te vinden lijkt me, zoekmachine een idee?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#6
Wat Leibniz zegt, bij JP Car colors langsgaan. Die kan je perfect vertellen wat de beste oplossing is, en je de juiste spullen leveren. Hij heeft mij ook al een paar keer goed geholpen.

Maar ik moet dus uitzien naar een donkergrijze Swift Sport met zwarte strepen én krassen op de bumper?Wink
Slow is Wise, Fast is Nice!!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.