Guess who's back!
#1
devildevildevildevil

Én wat the return of the Cliffhanger meebrengt:

Nét ná de aanschaf Drewl

[Image: kvXO6vR.jpg]
[Image: hBxo5jo.jpg]
[Image: xbWclgJ.jpg]
[Image: 73KHf8U.jpg]

detailfoto brilliant diamant & goud metallic lak:

[Image: w2nF4H5.jpg]

en een paar fototjes van de advertentie die er amper heeft gestaan!

[Image: aMZKBkl.jpg]
[Image: GkVi8CH.jpg]
[Image: 83LnhmH.jpg]
[Image: ghBCOvH.jpg]

en zoals je op de bovenste foto's ziet, heb ik er lichtmetalen velgjes bij gekregen!
hieronder nog de oude standaard velgjes

[Image: 9SiOzIS.jpg]
[Image: 7ItYkMO.jpg]

en dan nu nog het misschien meest interessante detail:

[Image: JdNU5x1.jpg]

KissKiss 4x4? JA. 4x4!!! Alle vier de wieltjes worden aangedreven 4345

En Cliffy zou Cliffy niet zijn als hij niet iets te verkondigen heeft:
en dat is : dit gebakkie gaat strakjes met me mee naar Spanje 4334
Jep, Cliffie gaat Nederland binnenkort vaarwel zwaaien 43

And with that bombshell, wordt vervolgd!

Nu dan:

Wie kent mij nog! Biggrin

en nee, dat ben ik niet op de foto, ben benieuwd of hier nog mensen zitten die me nog herrineren 343434

Anyway, the legend is back! Biggrin
Reply

#2
Wat leuk! Ik wist niet dat Suzuki een 4x4 Swift had?
Reply

#3
(07-02-2020, 21:34)swiftkevin Wrote: Wat leuk! Ik wist niet dat Suzuki een 4x4 Swift had?

Jep, al sinds de 'herintroductie' van de Swift zijn er 4x4 versies.
De 'eerste' nieuwe generatie heet de 4Grip, en zijn in NL geleverd.

De 'tweede' nieuwe generatie (zoals deze dus) worden ook wel
AllGrip genoemd, maar zijn eigenlijk nooit in NL geleverd.

Dit niet ten minste omdat de SX4 er met 4grip was, en anders er
nog verder uit de (eigen) markt gesnoept zou worden.

Bovendien heeft NL niet écht een markt voor 4x4 Swiffies.
Dat ligt wél anders in voornamelijk Duitsland, waar de 4x4 Swift
best wel 'veel' te vinden is, niet ten minste vanwege het bergachtigere
gebied in Duitsland.

Afijn, ook dit prachtig zwart-goud-diamant glanzende pareltje komt uit
Duitsland. Aantoonbaar van de 1e eigenaar door de eigen dealer
in DE 'ingeruild', waar deze netjes is onderhouden,
en vervolgens voorzien van een nagalneue TÜV keuring waarna deze
auto door een vriendelijke -ze bestaan nog- handelaar naar NL is gehaald
en vervolgens in mijn handen terecht is gekomen......

Maar ze zijn hier in NL zeker een zeldzaamheid!

Technisch zijn de 4x4tjes weinig anders dan de voorwiel aangedreven modellen,
uiteraard met uitzondering van de achterwielaandrijving, welke automatisch plaatsvindt
door een viscose-koppeling wanneer nodig. Er zit dezelfde motor in met dezelfde specificaties
als alle andere 1.2 motor versies. Buiten dat staat de 4x4 versie een tikkie hoger op z'n voetjes,
en kan als optie geleverd worden met 'skidplates' ala panda offroad plastic op de voor en achter
bumper, evenals kunststof wielkastranden, die niet op deze geleverd zijn.
Reply

#4
Lieve mensen, ik geniet nu al een poosje van mijn frisse Swiftje.
Ondertussen geniet ik ook van het comfort van een armsteun bij Concept - S aangeschaft.

Ik heb ook een nieuwe navigatie/radio besteld met een 9" scherm, zonwering, spatlappen, en een kentekenplaathouder met camera. Het is met de huidige Corona - crisis afwachten hoe lang het gaat duren voordat ik alles binnen krijg, maar hopelijk kan alles snel gemonteerd worden.

Ik overweeg tevens om een blits setje koplampen te bestellen, evenals achterlichten.
Maar inzake de koplampen, heeft iemand foto's hoe deze (zwarte DRL) koplampen staan op een volledig zwarte Swift? Ik ben nog niet overtuigd van de foto's van de website zelf. Ik heb op Suzukimaniacs wel een voorbeeld gezien van voor af, en eentje met een grijze 'grille', maar ben nog niet overtuigd. Het zou me plezieren meer voorbeelden te vinden alvorens de koop te overwegen?

Ook vraag ik me af wie ervaring heeft met Chiptunen van de Swift.
Op https://www.procartuning.nl/chiptuning-s...94-pk.html staat dat voor 300 euro, de Swift van 94 pk naar 105 pk groeit. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik begrijp dat dit de meest 'positieve' omstandigheden zullen zijn, en ik verwacht dat dit enkel bereikt wordt inclusief een K^N filter van 100 euro. Ik kan mij niet voorstellen dat het upgraden van een K&N filter plus chiptuning in totaal het vermogen van 94 naar 111 pk opkrikken, maar misschien zit ik er naast.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.