Hoi
#1
Hoi Allemaal,

ik ben Hans, en heb na een jaartje in een Hyundai i20 te hebben gereden weer terug bij Suzuki een ...... Swift , dit is mijn 4de swift en 5de Suzuki !!

Mijn eerste was de Swift Classic Smile
De Swift die ik nu heb is een Swift Stijl 1.0 Boosterjet Hybride.
Waar ik op werkdagen 88 Km mee rij (woon werk verkeer)
nu ongeveer 3 weken in mijn bezit de eerst indruk is top, hij is door de turbo lekker pittig !!
Reply

#2
Welkom!

Geweldig hé, dat 1.0 driepittertje, ik rijd er dagelijks 60 km mee over provinciale wegen.
Gewoonweg een genot om mee te rijden, mijn skelter.
Ik heb het al meegemaakt dat ik een swift van de vorige generatie inhaalde, die in een rijtje van drie auto's reed, en daarna de andere auto.s inhaalde om achter mij te komen rijden. Toen hij een andere richting op moest, knipperde hij nog even met zijn lichten.Smile

Ik ben benieuwd in wat voor kleurstelling jij rijdt...met andere woorden...
FOTO'S!!Wink
Slow is Wise, Fast is Nice!!!
Reply

#3
(05-02-2020, 21:50)BoosterSuzi Wrote: Ik heb het al meegemaakt dat ik een swift van de vorige generatie inhaalde, die in een rijtje van drie auto's reed, en daarna de andere auto.s inhaalde om achter mij te komen rijden. Toen hij een andere richting op moest, knipperde hij nog even met zijn lichten.Smile

Mocht je in de omgeving Roosendaal nog een donkergrijze Swift Sport met zwarte strepen tegen komen dan ben ik dat! Wink
Reply

#4
Ik zal het in de gaten houden Kevin!
Slow is Wise, Fast is Nice!!!
Reply

#5
Ah, weer eentje met de 1.0 mild hybride, ik ben jaloers (iets te duur voor mij nog)!

Naast dat ie heel erg veel glimlach oplevert, ben ik dol op die 3 cylinder in hoge toeren. Ik vind 'm in veel opzichten ook een betere auto dan de Sport.

Wat ik me afvraag is of je veel verschil merkt als de hybrid accu leeg is. Hij's best rap en ik vraag me af of het alleen door de turbo komt, de hybride of écht beide.
Reply

#6
Als je er gevoel voor hebt, ga je merken dat ie met volle (minimaal 3 strepen) accu nét een beetje meer power heeft, maar overdonderend is het niet. De 1.0 is idd een geweldig blokje. Ik had hiervoor een 2.3 viercilinder met Turbo van 270 Pk, maar de Swift is voor het gevoel toch net wat sportiever.
Slow is Wise, Fast is Nice!!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.