Ik lees dus net dat je nu je laatste 3 cylinder 1.0 mild Hybrids met in de cylinder gebouwde turbo's kan bestellen. Ze stoppen ermee.
Ik als Swiftliefhebber met een budget dat deze alleen 2e hands ooit zou kunnen kopen, was dit toch mijn favoriete model om in een paar jaar te gaan halen.
Sport & GTI modelletjes zijn altijd riskant als 2e hands, maar Suzuki maakt ook de basis Swiftjes altijd leuk om lekker te gooien en smijten.
Nu heb ik gereden in de 3-pits 1.0 Mild Hybrid met turbo en die is -op z'n mild hybrids gezegd- goed bevallen. Vergeleken met de Sport is ie natuurlijk minder, maar eigenlijk ook weer niet zo heel veel minder. Best leuk dus.
Daar komt als bonus bij dat als je 'm in de 2 lekker hard in de toeren jaagt (en gaat als een malle), dit écht klinkt als een halve 6 cylinder, terwijl de Sport nou niet echt een geweldige sound heeft.
Kortom, die Japanners hebben het wéér geflikt om een auto in elkaar te flansen waar je betaalbaar heel veel lol uit kan halen, maar blijkbaar stoppen ze dus met dit model. Ik snap echter niet de reden achter dit besluit, want dit was toch wel 10x beter en leuker dan die huidige 4-pit 1.2 zuinigeJet. en dat is toch waar het om ging met dit model? Lol hebben met autorijden!
Ik vond het dus een goed idee om deze in "Motorisch en Technisch" te zetten, misschien dat de technische mensen een reden zien om af te stappen van dit model.
Ik als Swiftliefhebber met een budget dat deze alleen 2e hands ooit zou kunnen kopen, was dit toch mijn favoriete model om in een paar jaar te gaan halen.
Sport & GTI modelletjes zijn altijd riskant als 2e hands, maar Suzuki maakt ook de basis Swiftjes altijd leuk om lekker te gooien en smijten.
Nu heb ik gereden in de 3-pits 1.0 Mild Hybrid met turbo en die is -op z'n mild hybrids gezegd- goed bevallen. Vergeleken met de Sport is ie natuurlijk minder, maar eigenlijk ook weer niet zo heel veel minder. Best leuk dus.
Daar komt als bonus bij dat als je 'm in de 2 lekker hard in de toeren jaagt (en gaat als een malle), dit écht klinkt als een halve 6 cylinder, terwijl de Sport nou niet echt een geweldige sound heeft.
Kortom, die Japanners hebben het wéér geflikt om een auto in elkaar te flansen waar je betaalbaar heel veel lol uit kan halen, maar blijkbaar stoppen ze dus met dit model. Ik snap echter niet de reden achter dit besluit, want dit was toch wel 10x beter en leuker dan die huidige 4-pit 1.2 zuinigeJet. en dat is toch waar het om ging met dit model? Lol hebben met autorijden!
Ik vond het dus een goed idee om deze in "Motorisch en Technisch" te zetten, misschien dat de technische mensen een reden zien om af te stappen van dit model.