Centrale deurvergrending Swift 2006
#1
Goedemiddag

De centrale deurvergrending van mijn Suzuki Swift bj 2006 doet het niet meer.
Werkt niet met de draadloze afstandbediening maar ook niet met de sleutel in de deur bestuurderszijde. Wil ik de deuren echt afsluiten moet ik dus van alle 3 de andere deuren de vergrendelknopjes omklikken.
De achterklep kan nu helemaal niet meer vergrendeld worden.
Wat zou er kapot kunnen zijn ?
Reply

#2
Heb je de zekering van de centrale vergrendeling nagezien?
Slow is Wise, Fast is Nice!!!
Reply

#3
(26-01-2020, 22:56)BoosterSuzi Wrote: Heb je de zekering van de centrale vergrendeling nagezien?

Bedankt39. Ik heb geen manual maar ondertussen uitgezocht op internet waar de zekering zou moeten zitten. Als ik wat meer licht heb ga ik kijken of die inderdaad doorgebrand is. Ik laat wat weten
Reply

#4
Ik had hier gevonden waar de zekering van de centrale deurvergrendeling zou zitten:
zekeringen suzukii swift 2004-2010

Deze zekering eruit gehaald maar was niet kapot. Toch maar nieuwe ingedaan maar helaas: de centrale deurvergrendeling werkt nog niet
https://photos.app.goo.gl/BhoLoBcLEFyZEzFUA
Reply

#5
Jouw foto wijst een zekering aan, dat klopt. Als je een diesel hebt, heb je de juiste zekering te pakken. Bij een benzine uitvoering zit ie onder de motorkap volgens jouw schema.. bovenste tekening.Ik zou voor de zekerheid nog eens gaan kijken...Wink
Slow is Wise, Fast is Nice!!!
Reply

#6
Ik zal morgen even kijken maar denk niet dat het dat is omdat b.v. de claxon (die op dezelfde zekering zit) het wel doet.
Tail light, Rear defogger, Door lock, Hazard/Horn, Dome

Als ik het goed lees (?) zijn de zekeringen bij diesel en benzine onder de motorkap verschillend maar onder het dashbaord hetzelfde
In ieder geval bedankt voor de reactie
Reply

#7
Voor cdv zit die in dashboard de zekering. Het kan ook dat de module van cdv stuk is of een relais, module die zit in dashboard aan de linkerkant van je stuur. Eigenlijk zou je deurpanelen eraf en de boel doormeten wat bedrading aangaat Dus met multimeter meten of die spanning krijgt als je ab indrukt op sluiten en openen.Als je met sleutel bestuurderskant sluit/opent werkt dan cdv wel?Draadloze ab, kan ook vervuild, knoppen maken geen goed kontakt meer, of batterij leeg. Je hebt ook bedieningspaneel bestuurderskant voor cdv of niet? Werkt die ook niet?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#8
CDV werkt niet met sleutel (zie 1e bericht).
Deurpanelen eraf en doormeten gaat boven mijn technische pet. Zal toch bezoekje aan de garage worden denk ik.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.