..
#1
..
Reply

#2
iig zoals het nu aangesloten is , dat hoort zo niet, scotchklemmen gebruik je liever niet meesten doen dat omdat het snel gaat..Verder zit er zo'n kroonsteentje als connector wat je gebruikt om lamp op te hangen, hoort NIET in een auto thuis! Je soldeert de boel en gebruikt zelfvulkaniserende tape of electrische tape. Zelf gebruik ik of krimpkopusen of zelfvulkaniserende tape dus dit zijn foto's achterkant van de verlichting, begrijp ik dat goed? Laat het eens goed door iemand nakijken, want nu zitten volgens mij draden doorverbonden die niet bij elkaar horen.Immers je zekering slaat uit. Misschien dat iemand in de buurt de boel voor je door kan meten,want het is prut en niet ongevaarlijk als je verlichting niet goed werkt.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
..
Reply

#4
Als je een multimeter heb, kan je dat vrij makkelijk zelf doen namelijk. Je zet de auto op contact, en terwijl iemand richtingaanwijzers bedient, links rechts meet je de draden door, en markeer je de draden, zelfde met rem, lichten aan etc. Zit er een trekhaak aan? Want ik kan anders de extra draden niet verklaren. Schema, bij beetje zoeken zo te vinden in paar seconden: https://www.pakwheels.com/forums/t/need-...m/156150/4 Verschilt niet met 1.6 e n de rest,en http://www.autoepc4you.com/catalog/view/suzuki_baleno en om zelf te gaan spitten: https://www.google.com/search?q=wiring+d...6iM:&vet=1
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#5
..
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.