Slechte ontvangst radio SX4 2006
#1
Beste leden, sinds gisteren lid van dit forum en de trotse bezitter van een SX4 uit 2006.
Helaas heeft de originele radio een beroerde ontvangst. De antenne op het dak los gehaald. Hier is niets aan te zien. Geen roest. Gewoon netjes. Iemand enig idee waarin dit kan zitten? Dank je.
Reply

#2
Vaak zit het in de antenne versterker, maar blijft een beetje glazen bol kijken net als je andere vraag over de pdc.....
Reply

#3
(29-12-2019, 19:10)Bo652 Wrote: Vaak zit het in de antenne versterker, maar blijft een beetje glazen bol kijken net als je andere vraag over de pdc.....
Oké. En zit deze versterker geïntegreerd in de radio of zit deze er los achter gemonteerd?
Reply

#4
Zit in ieder geval niet in de versterker.
Waar hij wel zit weet ik niet bij dit model, maar meestal ergens bij de C stijl of achter de bekleding in de kofferbak.
Reply

#5
(30-12-2019, 11:36)Bo652 Wrote: Zit in ieder geval niet in de versterker.
Waar hij wel zit weet ik niet bij dit model, maar meestal ergens bij de C stijl of achter de bekleding in de kofferbak.
Aangezien de antenne vooraan op het dak zit lijkt me logisch dat deze dan in de C stijl zit. Dank.

Ik bedoel dus de A stijl.
Reply

#6
Daar zou ik dan in ieder geval als eerste zoeken.

In ieder geval moet je het ergens tegen komen als je de antenne coax kabel volgt.
Wanneer je de versterker tegen komt dan in ieder geval meten of er spanning op staat, wel met de radio aan!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.