even voorstellen
#1
Hallo mijn nickname is Falcon , echte naam is Kees !
Ik ben hier nu voor het eerst , omdat ik sinds een Week een Suzuki Wagon R+ 1.3 GLS automaat uit 2003 heb !
Nu vanmiddag ging mijn interrieurverlichting niet uit , deuren open en dicht gedaan , aan de schakelaar zitten bewegen , toen de lampjes er maar uitgehaald !!
Graag een oplossing , bvd Falcon !
Reply

#2
Welkom Kees.

Een oplossing voor jouw interieur verlichting probleem?
Er worden wel meer Wagon R's aangemeld.
Maar dat zijn allemaal mensen met vragen en geen actieve forum gebruikers.

Je zou toch het meeste kans hebben bij je deurschakelaars of misschien dat schakelaartje boven bij je interieur lamp.

Succes ermee.

En heel veel plezier en veilige kilometers met je Suzuki Wagon R Smile
Reply

#3
(08-12-2019, 19:47)Walter Wrote: Welkom Kees.

Een oplossing voor jouw interieur verlichting probleem?
Er worden wel meer Wagon R's aangemeld.
Maar dat zijn allemaal mensen met vragen en geen actieve forum gebruikers.

Je zou toch het meeste kans hebben bij je deurschakelaars of misschien dat schakelaartje boven bij je interieur lamp.

Succes ermee.

En heel veel plezier en veilige kilometers met je Suzuki Wagon R Smile
Dank je wel !
Dat bij de portieren had ik al in gedachte , ik zal daar eens zoeken want op de interrieurlamples zit geen schakelaar , achter en voor niet !
Nogmaals dank ! 39
Reply

#4
Als ik me niet vergis hebben ze de lichtschakelaar van Opel geleend bij dit model, daarbij zet je de interieurverlichting aan met de schakelaar voor de normale verlichting. Als je de draai schakelaar voor de verlichting naar je toe trekt gaat de interieurverlichting aan. Ik vermoedt dat deze schakelaar gewoon per ongeluk “aan” staat.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#5
(09-12-2019, 08:47)remytjuh1994 Wrote: Als ik me niet vergis hebben ze de lichtschakelaar van Opel geleend bij dit model, daarbij zet je de interieurverlichting aan met de schakelaar voor de normale verlichting. Als je de draai schakelaar voor de verlichting naar je toe trekt gaat de interieurverlichting aan. Ik vermoedt dat deze schakelaar gewoon per ongeluk “aan” staat.

Goedemorgen Remytjuh1994,
Deze lichtschakelaar heb ik etterlijke keren uitgetrokken en weer ingedrukt !!
Interrieurverlichting reageerde niet , dat bleef aan !
En toch ga ik het straks weer proberen , bedankt alvast , als het mij gelukt is , dan zet ik het hier neer !! ???
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.