achter bekleding loshalen 3 deurs
#1
Hoi,

Ik wil een Hi/Low converter op mijn achter speakers aansluiten. Nu vroeg ik me af hoe ik de achter bekleding los moet halen. Zitten er nog ergens schroefjes of is het zit het alleen geklikt? Iemand ervaring met de speaker draad achter, effen of streep de Plus?

Alvast bedankt.
Gr. Ronald
Reply

#2
Goede vraag, waar vast wel iemand antwoord op weet.

Rest mij nog de vraag, wat voor auto heb je het over? Swift 3drs (mk6 en verder, oud model Swift 3drs (mk2-5), Vitara 3drs. Kan nog van alles zijn!
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#3
Als je bij speakers bent, dan is brede lip de + en de smalle lip de -. Kan ook niet missen. En wat/waar wil je de boel losmaken, portieren, of hoedenplank?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#4
Hoi, het is een Swift uit 2005.

Oké, de standaard speakers hebben ook een dikke en dunne pool.

Alvast bedankt.

Gr. Ronald
Reply

#5
Zoals gezegd op de speakers zit een bredere lip = + en de smallere lip = min. effen draad = + en met zwart streep = - ( mocht het anders zijn, dan verbeterd me vast wel iemand)
Ik weet nu evenveel als daarvoor.Hoe je boel losmaakt?We hebben iets heel moois van de natuur gekregen: ogen. Anders even vr een appje in google-store kijken. Meestal is het klikssysteem met al dan niet ergens een parker.Altijd voorzichtig lospeuteren met een pray bar van kunstof via Alie Baba Xpress
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#6
Hoi,

heb inderdaad ogen al zijn ze niet meer zo best. Dacht vraag het ff voor ik begin en wat afbreek. Zal van het weekend eens kijken. bedankt en Gr, Ronald
Reply

#7
Met afbreken,valt wel best mee, met wat durf kom je ver, en altijd met beleid. Eerst kijken of er niet ergens een schroef zit onder een stofkapje of zo of bij de vloer. Verder oppassen vr kunststof voor je het weet heb je overal snijwondjes. Succes
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#8
Goede morgen,

Het is gelukt hoor, alles zit erin en zit weer gemonteerd. Alles zit met klik, die je moet los trekken. Onderin het paneel zitten 2 spreidpennen (plastick dopje die je in moet drukken) die zitten achterin ook langs het paneel. Achterbanken moeten er wel uit om ze te demonteren. Allemaal bedankt voor de reacties.

P.S. links achterin was de vloer wel vochtig? Iemand idee waar dit vandaan kan komen?

Gr. Ronald
Reply

#9
Waar precies bij de rand of meer binnenin?Er zitten her en der van die doppen in de bodem, misschien van onderen dat vocht binnenkomt, maar kan ook via de klep rubbers of klep, anders bekleding klep even loshalen en lijken of de folie bij de klep nog intact is. jij maakt de boel los en iemand gaat met tuinslang even de boel natmaken en kijken waar water naar binnenkomt.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#10
Hoi, koe ga eens op onderzoek uit! Ja als je via de achterklep kijkt zie je 3 van die dopjes die je in moet drukken zodat je je bekleding weg kan trekken

Ronald
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.